Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Angio:tack! Känner mig peppad för sovrummet nu. Inte så många missions som passar - inget under sängen och inga tvättkorgar där - desto mer tid till rensning :) Socklådan here I come!
Angio:tack! Känner mig peppad för sovrummet nu. Inte så många missions som passar - inget under sängen och inga tvättkorgar där - desto mer tid till rensning :) Socklådan here I come!
Hejja, hejja Pallas!
Hejjar på mig själv, för här hemma valde maken läggning framför handling, så peppet rann liksom av mig. 15 min, det ska jag orka iaf.
Ingen som bor i närheten av Kållered? Gaaaaah, var tog du vägen Orken? Försvann med vintertiden?! Fick hängt upp ett par sovrumsgardiner igår, men har kvar att lägga upp dem. Mörkare i sovrummet=bättre sömn var tanken. Tyvärr har jag löjligt svårt att somna när det är omgjort något i sovrummet. Zzzzz Så idag skiter jag i rensning, städ och lägga upp gardin. Kvar att göra: lägga fram kläder o annat till imorgon, göra rent hon, starta diskmaskin. Får jag oväntade krafter viker jag undan tvätten med.
De oväntade krafterna fick jag av att gå in här vikt tvätt, plockat fram till imorgon, tagit diskhon och plockat undan i 15 min. Wiiihooo!
Jojjanna. grattis! Vilken härlig guldklimp
060810: Oj, vännen vilken hämsk dag. Vila nu och ha en skön dag imorgon. Man måste inte ha fint för att ha det bra
Mitt fel idag: kollade in hit aldeleds för sent. Jag har så svårt för att städa när det ser ok ut!! Tappar helt motivationen så jag låter det ansamlas istället - fast jag vet att det blir för mycket att ta sen. Herregud, hur svårt kan det vara att prioritera städ denna vecka så man kan slippa det påskveckan?? Skärpning åt mig själv!
Pallas. Åh, så kämpigt. Du försöker för mycket på en gång, ta små steg så kommer du fram. Man kommer inte fram fortare om man kör in i väggen