Inlägg från: Anonym (irriterad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (irriterad)

Var jag för hård?

Min man och jag har betsämt att inte ta hem hundar....mina syskon och mamma har hundar och vi har sagt att vi inte vill ha hundar här mest för min man inte vill.(det blir hårigt och skitigt)
    Sist vi hade hundarna hemma så var hela soffan full med vita hundhår och det var inte så kul..
    Men igår så kom mamma hem och dem skulle inte gå in men dem stod i hallen och hon hade hunden med sig och jag sa att hundar är inte välkommna här...hon blev skitsur och bara gick och nu hör hon inte av sig....men jag ropade efter henne att det är ok om den bara är i hallen.
    Jag tycker det är inget att bli sur för ...vi har våra regler hur vi vill ha det i vårat hem och det ska väl ingen bli sur för eller?

• Svar på tråden Var jag för hård?
  • Anonym (irriterad)

Det e ju så att jag bor inte själv i vårat hem...Min man kommer från ett annat land och han är inte van vid att ha hundar hemma...så då måste folk acceptera det...
    Jag vill inte ha hundar hemma pga det blir smutsigt och hårigt, men jag är inte rädd för hundar eller hatar dem...

• Anonym (irriterad)

Han kommer från Turkiet och det är inte så vanligt där att ha hundar hemma som här i Sverige..dem brukar ha hundarna på gården om dem bor på landet.....klart det finns enstaka fall men inte som här..

Svar på tråden Var jag för hård?