Japp, givetvis! Försten ut att kommentera är en som njuter av att trycka ner andra och förringa dem som personer! Lovely!
Det finns ingen anledning för mig att tvivla på att du faktiskt är snygg, sexig och empatisk, Anonym här ovan kanske sitter inne med annan information efter som vederbörande uttrycker sig så bergsäkert om motsatsen. Vad vet jag?
Det jag vill säga till dej TS, är att en del av problemet säkert kan ligga till viss del i det du skriver att du är väldigt vacker. Små människor, ja förresten som vår anonyme vän här ovan, som själva inte har vare sig självkänsla eller självförtroende är beroende av att människor de är i relation till befinner sig på samma nivå som de själva för att inte ständigt befinna sig i underläge. Har man då som du ( som jag lekmannatolkar dig) klart för sig vilken typ av partner man söker och vilken man inte vill ha, och en självsäker framtoning så är det självklart att mindre självsäkra män och pojkar gör sitt bästa för att dra ner dig till deras nivå innan du genomskådar dem och ser deras svagheter. För ändamålet finns få bättre tillvägagångssätt än att prata om intresse för andra tjejer, kommentera deras utseende och särskilt raffinerat blir det om det är dina vänninor. Då blir du i underläge inte bara till honom, utan också i förlängningen till henne, vilket väl bör kunna råda bot på din självkänsla och självsäkerhet och få dig att veta din plats.
Det jag rekommenderar är att vända dig till riktiga vuxna män som självfallet kommer att uppskatta dig för din skönhet men som förstår att det som gör dig till det du är, en intelligent varelse med empati och inlevelseförmåga som är intressant, klok och självständig(här fritolkar jag hejvilt igen, helt gratis) inte är ditt yttre.
Själv har jag aldrig haft problemet med att vara snygg, men helt ärligt inser jF att vackra människor faktiskt per automatik tillskrivs mindre smickrande egenskaper såsom dryg, ointelligent mm, och det kan ju inte vara sant. Lika lite som det kan vara sant att alla vi halvfula individer per automatik är kloka, snälla och roliga.