• buggi

Fritidsresor i juni, ni bestämmer vart!

Vi ska på en resa i juni för att fira en examen, Det är;
    två vuxna och två barn (3 och 6 år)
    vi vill ha det superbekvämt
    Barnen vill inte vara med i Bamsleklubb men gillar i övrigt barnaktiviteter
    poolområdet är viktigt
    Gärna all inclusive, vi prioriterar bekvämlighet framför smakupplevelser i detta fallet
    Kul om man kan gå på stan och på stranden, inte ett hotell tre km från allt

Det finns massor av alternativ men alla ser likadana ut så ni som varit och rest, tipsa! Eller varna ;)

P.S. Vi har ett fett presentkort på Fritidsresor så andra alternativ är uteslutet

• Svar på tråden Fritidsresor i juni, ni bestämmer vart!
  • Fru Fröken

Då skulle jag rekommendera Callisto på Cypern. Nära fin strand (Sandy bay) och bra poolområde där det kommer clowner och bamse med jämna mellanrum. Underhållning nästan varje kväll. All inclusive var väl ingen fantastisk smakupplevelse men okej.
    Nära shopping och andra restauranger även om vi inte utnyttjade det.
    Vi åkte med 3-åring och 5-åring och var nöjda!

• buggi

Man tackar! Guud va sugen jag blir :) Fler idéer, båda ovanstående skulle jag lätt kunna tänka mig att boka in mig på

• Marsflickan78

Jag rekommenderar också detta;

http://www.fritidsresor.se/resa/grekland/rhodos/kolymbia/blue-village-atlantica-aegean-park/?season=sommar-2012

Överlägset bästa hotellet vi bott på, finns verkligen inget att klaga på! Vi var där i somras, i mitten av juni, och det enda minsta lilla minuset för badkrukor som oss var att det var lite kallt i poolen - 23 grader. Vi har bokat två veckor dit i sommar också fast då åker vi lite senare och hoppas på att poolen är lite varmare

Callisto har vi också bott på och det är jättefint och bra! De håller på och renoverar hela Callisto och enligt hemsidan ska det vara klart till våren. Hör med Fritidsresor så att det verkligen är klart tills juni så ni inte får bo på en byggarbetsplats.

Hoppas ni hittar nåt hotell som kan passa!  

• Marsflickan78

Glömde skriva att All inclusive är bättre på Aegean Park än på Callisto, enligt mig iaf.

• buggi
    Livetäenbiltvättmenjaharencyckel skrev 2012-01-24 13:34:20 följande:
    www.simplysafari.se/barn.php
     äventyr äventyr! kul för alla åldrar
    Jo men det var ju det här med presentkortet på Fritidsresor...
Svar på tråden Fritidsresor i juni, ni bestämmer vart!