von Brev Äldre 2 Jan 21:40 18 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Mode (pojke) Själv tycker jag att det är fint... men kalla sin son för "mode" är som upplagt för skämt tyvärr... eller?
von Brev Äldre 2 Jan 22:14 #2 Återställ Anmäl Du ogillar detta lykantrophona skrev 2012-01-02 22:06:32 följande:Jag tänkte inte ens på Mode som i trender och kläder förrän jag läste det i omröstningen. Mode är för mig så associerat med Tors son Mode, så det är såklart jag tänker på det i betydelsen "modig".Tummen upp!
von Brev Äldre 2 Jan 22:47 #5 Återställ Anmäl Du ogillar detta Lufsan skrev 2012-01-02 22:38:52 följande:Precis vad jag tänkte säga, men tror inte att jag måste sova. =P Det är lite som att döpa sin dotter till Gucci. Tyvärr... Fast om du betänker att de faktiskt är ett gammalt fornnordiskt namn?
von Brev Äldre 2 Jan 23:12 #7 Återställ Anmäl Du ogillar detta Lufsan skrev 2012-01-02 22:55:55 följande:Spelar ingen roll, tyvärr. Gucci är också ett namn, precis som Chanel, men tyvärr skulle jag inte kunna döpa mina barn till detta. Gucci är också ett namn från början. Men okej, du gillar det inte. Valde du nr 2 eller 3 som svarsalternativ?