• von Brev

Finast namn (pojknamn)

Vilket väljer du om du måste välja?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finast namn (pojknamn)
  • Gizzie

Mina söner heter Vincent vilket betyder den segrande och andra sonen heter Nicholas vilket betyder de segrade folket

• von Brev
    Gizzie skrev 2012-01-02 22:55:42 följande:
    Mina söner heter Vincent vilket betyder den segrande och andra sonen heter Nicholas vilket betyder de segrade folket
    Och om du fått välja mellan namnen ovan...?
  • Dixie
    Gizzie skrev 2012-01-02 22:55:42 följande:
    jaha!?

TS - Albin hade jag valt! 
  • wity

Albin är jättefint.

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • Gizzie

Nej men förlåt finns de namn man ska välja från? Är inne från iphonen så jag kan inte se trådar där de ska röstAs. Trodde ts ville veta vad folk tyckte i allmänhet ;)

Ursäkta mig så hemskt. Nån som har lust att skriva in namnen som ett inlägg så jag också får se.

• von Brev
    Gizzie skrev 2012-01-02 23:13:00 följande:
    Nej men förlåt finns de namn man ska välja från? Är inne från iphonen så jag kan inte se trådar där de ska röstAs. Trodde ts ville veta vad folk tyckte i allmänhet ;)

Ursäkta mig så hemskt. Nån som har lust att skriva in namnen som ett inlägg så jag också får se.
    haha, nej du är inte hemskt, jag blev bara osäker på vad du tyckte.
    Albin
    Adrian
    Eirik
    Didrik
    Jonas
    Jesper
  • Gizzie

Adrian helt klart.

Inte för att dra till mina söner igen men Nicholas heter andre i andra namn. Adrian ar en stark favorit här hemma också.
    Namnet passar från bebis till gammal man och den känns väldigt ståtlig

• Lufsan

Didrik har jag själv funderat på. Men det förstörs lite utav filmen Ebba och Didrik. Men annars gillar det skarpt!

En dag i sänder.
  • Anton Chigurh

Anton, jag hade valt Anton.....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • IsDimma

Många fina men jag bara ÄLSKAR namnet Adrian, det är ett av mina absoluta favoriter  

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • IsDimma
    Lufsan skrev 2012-01-03 00:29:20 följande:
    Didrik har jag själv funderat på. Men det förstörs lite utav filmen Ebba och Didrik. Men annars gillar det skarpt!
    Nej då, det blir ju bara bättre av den serien  
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • MammaOchGravid
    DenNamnbitne skrev 2012-01-03 16:14:05 följande:
    Adrian om jag måste- dessutom heter jag det själv
    Haha, vet inte om jag kan ha frågat om ditt namn för några år sedan i någon disskutionstråd, men för några veckor sedan började jag fundera på vad du själv hette och jag fick för mig att du var en Adrian

För att svara på TS fråga, så tycker jag just Adrian :-P 
Svar på tråden Finast namn (pojknamn)