Usch, jag blir verkligen ledsen och ARG när jag läser.... Därför att jag kan precis sätta mig in i hur ni känner!! Jag har också fått höra att jag är stressad, har ångest osv, fast jag försökt förklara att det inte är så. När min yngsta (var under grav med honom som min hypo upptäcktes) var några månader träffade jag en psykolog ett par ggr efter att ha sagt på BVC att det varit rätt jobbigt sen förlossningen (tro f-n det när man har mått kasst och blivit missförstådd). Han sa iaf att han inte upplevde mig som det minsta ångestfylld. Så han, som var psykolog, trodde på att det berodde på sköldkörteln, men inte läkaren! Konstigt att "ångesten" går över när jag äter mer levaxin... Jag har fått problem med högt blodtryck och hjärtklappning pga hypon. Läkarna ville inte se nåt samband i början, men den jag har nu verkar göra det. Men först tog hon alla möjliga prover, som kolesterol etc, och alla var bra. Jag har ätit betablockerare i 2,5 år och även låg dos blodtrycksmedicin sen några månader. Känns ju sådär när man inte ens fyllt 40...