Hypotyreos tråden!
Töse skrev 2013-04-14 21:42:42 följande:
Hej jättekul! Ja, jag har det där med synliga blodådror Och som små kulor på. Bra att man kan dölja vissa saker :). Känner igen det du beskriver med huvudvärken. Mest sover mina händer och fötter men även som du stickningar i huvudet. Hjälpte b12 dig även med minnet? Jag har inte fått något svar än om dosändring. Bör komma denna veckan. Låg på 4,8 nu tror jag. Det har sjunkit ganska fort med levaxinet ändå. Har i princip inte ändrat dos på 2 mån. Hade 25 mkg ett par dagar i början. Men på 50 mkg och 2 mån gått ner nästan 20 ja vad man säger för värde. Vill ju komma ner mer och må bra. Är orolig förhöjning med då jag gatan känsligt hjärta som ofta slår oregelbundet. Hur blir du på dosändring?Vet inte om det var B12 eller levaxinet som hjälpte mig men just när jag började med B12 och ett par veckor senare så var det just huvudvärken som försvann. Jag kopplade det till det. Jag har sen slarvat med B12 om tabletterna tagit slut och för att se vad symtomen blir. Har då fått tillbaka vissa symtom.