• bebis91

Har jag en snygg kropp?

är jag tjock? smal? Perfekt? mullig? Ja, vad tycker du?
    Ska tillägga att jag är 172 cm lång och väger 64 kilo.

Har jag en snygg kropp eller är det något jag bör ändra?

• Svar på tråden Har jag en snygg kropp?
  • whitetrach86

min sambo och hans polare sitter och säger: en helt Okey kropp = snygg helt enkelt Glad

• Litenpåjorden

Du kan omöjligt väga 64! Jag gör också det och är lika lång som dig men helt ärligt, jag är mycket smalare än dig. Har inget sånt fett på magen eller några bröst (bad)

• Lilla Liljan

Du har väldigt fin kropp.

• Jennie med ie

Alltså det är ju skitsvårt att se på de fotona... men i mina ögon utifrån det jag ser ser du väl helt normal ut. Inte nån ful kropp och inte min idealkropp. Lite putande mage precis som de flesta andra som i övrigt är ungefär lika normalsmala som du. Tycker du ser ut att väga lite mer än du gör, men det är inte nödvändigtvis nåt negativt. För min del snarare positivt eftersom jag inte är så förtjus i riktigt smala kroppar.

• Malin Elovsson
    Litenpåjorden skrev 2012-01-03 20:43:37 följande:
    Du kan omöjligt väga 64! Jag gör också det och är lika lång som dig men helt ärligt, jag är mycket smalare än dig. Har inget sånt fett på magen eller några bröst (bad)

Vet du att det kan se ut som det skiljer typ 5 kg på två människor som väger lika o är lika långa?!

Jag o min mamma är nästan lika jag är två cm längre o väger 3 kg mer än henne, dock ser hon mycket nättare o smalare ut än mig för jag är äppelformad o hon timglasformad! 
  • FruLiNi

Det är lättare att se om du tar en helkroppsbild framifrån. Inte uppifrån på nära håll.

• MiisPiis
    Litenpåjorden skrev 2012-01-03 20:43:37 följande:
    Tja, du borde läsa på hur en kropp kan vara uppbyggd, du......
Svar på tråden Har jag en snygg kropp?