Inlägg från: Helen 1984 |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Någon som använt syntetiskt löshår ?
  • Helen 1984

Jag ska bara ha det till enstaka tillfällen, i detta fall ett bröllop. Men är ju kul om man kan använda det fler gånger, och då kanske man ska lägga lite mer.

MissEllie skrev 2012-01-04 14:51:44 följande:
    Lägg till annars kommer du se ut som Barbie. Fejkat och trassligt!

Jag använder great lenghts och är oerhört nöjd. Det är riktigt indiskt hår och det syns inte att det är extentions.

Var hittar man det ?
  • Helen 1984
    NathalieFri skrev 2012-01-04 15:19:09 följande:
    Verkligen inte! 

Jobbar själv med hår och förstår inte ens varför syntet säljs längre, det ser jätte falskt ut, sådär barbie aktigt, och efter 1 gång så ser det ut som ett fågelbo.

Nej bättre att lägga ut ett par hundra lappar extra, där du får äkta remy hår som du kan använda hur många gånger du vill, det är verkligen värt det.  www.Rapunzelofsweden.se   , deras hår är remy och jätte bra, till helt ok pris.  

kram 

Har kollat lite på deras sida, hur noga är det att man använder deras "speciella" schampo osv? Hur länge håller det om man använder det vid tillfällen där man ska på fest och liknande?
  • Helen 1984

Det är säkert olika beroende på var man köper det kan jag tänka mig. Var har du köpt ditt?

• Helen 1984

Det lutar åt att jag köper äkta, så kan man ha det lite längre. 890 kr är ju inte jättefarligt tycker jag inte.

• Helen 1984

Är det någon som vet hur mycket man behöver ? Var går "gränsen" för att man behöver 2 set? Någon som vet ?

Svar på tråden Någon som använt syntetiskt löshår ?