Inlägg från: Anonym (Arg på oförståelse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Arg på oförståelse)

Sambos men sover aldrig ihop

Anonym (Mysan) skrev 2012-01-04 20:30:12 följande:

Enbart dumma bortförklaringar till varför han inte vill sova i sängen. Älskar man någon vill man väl inget hellre än att ligga tillsammans och mysa, sova, ligga osv...??! Eller? Min man och jag med för den delen skulle aldrig få för oss att inte sova ihop, om det inte var av extrama skäl, typ magsjuka eller nåt som stör den andre kanske...men har då aldrig hänt!

Dålig insikt. DU/NI kanske älskar att sova ihop men andra kan det helt enkelt inte! Jag älskar min sambo mer än allting annat, och hon vet det, men hon har fått lära sig att jag har både svårt att somna OCH att sova bredvid någon annan öht. Att somna med ljud, t.ex. tv på gör det enklare för mig medan hon vill ha det helt tyst.

Sluta sprid detta att ALLA måste sova tillsammans jämt annars är det något fel på dem. Och vi har ett helt fungerande/underbart sexliv, vad skulle just grejen med att sova bredvid varandra ha med det att göra som folk ofta påstår? Man närmar sig helt enkelt på andra ställen/kryper ned bredvid den andra/min sambo (som har lätt att) somnar efter och jag går sedan ut för att somna till tvn.

Inse att all människor inte är kopplade exakt som DU.
Svar på tråden Sambos men sover aldrig ihop