Fler som är med i Viktväktarna? Joina!
Någon mer som ska gå ner i vikt till sommaren med VV? :) Jag började igår, den 3 januari och ska gå ner 22 kilo till midsommar! Vore kul att följas åt.
Någon mer som ska gå ner i vikt till sommaren med VV? :) Jag började igår, den 3 januari och ska gå ner 22 kilo till midsommar! Vore kul att följas åt.
Jag är med i familjelivs bästa viktväktartråd! Den är Stängd men om du vill kan jag bjuda in dig?
Åh du får jättegärna bjuda in mig!! Har letat och letat efter trådar! :))
Jag har frågat admin om att bjuda in dig. Jag älskar den tråden. Håll ut! :) snart kommer du in!
Jag började (om) i onsdags. Jag är guldmedlem men blev gravid och nu är dottern två månader så har kommit igång igen. Finns det någon möjlighet att få bli inbjuden i ovannämnda tråd? Jag har ca 20 kg att gå ner.
Jag ska gå med i viktväktarna fast inte förrens i april typ. Måste föda fram mitt barn först. Kan man va med i viktväktarna när man ammar? Har hört något om något amningsprogram?
Men jag vill oxå komma med i någon viktväktartråd. behöver peppning tills de är dags :)
Jajamen man får vara med när man ammar. Du får 14 extra propoints om du helammar. Fast jag rekommenderar verkligen att du väntar tills din mjölkproduktion kommit igång på allvar.
Förstår precis hur du känner dig ska du veta!! Jag hade precis gått ner alla mina (37) kilon från förra graviditeten när jag blev gravid denna gång. Anledningen till att du bör vänta tills du produktionen kommit igång är att mjölken kan sina om du inte tillför tillräckligt många kalorier, iaf har det varit så för mig förut. Om du delammar så får du typ 7 extra eller så.