Inlägg från: accept |Visa alla inlägg
  • accept
    beccagranen skrev 2012-01-05 11:51:00 följande:
    Det är upp till var och än, har själv bara svårt att förstå varför man inte vill testat något som de flesta är nöjda med samt att det är mycket mer skonsamt för både naturen, underlivet och blånboken.
    Nja, inte i det fallet faktiskt.
  • accept
    MariaElionora skrev 2012-01-05 13:03:30 följande:
    Jo för all del. Det är ju pga alla egocentriska miljöbovar som världen ser ut som den gör nu...
    Då antar jag att du varken flyger eller kör bil heller? Du återvinner allt, har ingen dator eller telefon (hur KAN du sitta på FL undrar jag?)
    Jag har åtminstone inte sådan dubbelmoral som du har. 
  • accept
    MariaElionora skrev 2012-01-05 13:15:46 följande:
    Vi använder vindkraft och bor i lågenergihus

men självklart påverkar jag med miljön det har jag aldrig sagt. men varför belasta den extra och använda engångsskydd?
    Då går du naken också va? 
  • accept
    snorkan skrev 2012-01-05 13:19:52 följande:
    Grattis du måste tycka att du själv verkligen är perfekt och vi andra riktiga idioter som flyger utomlands, åker 10 mil i bil för att gå på bio, byter tampong 4-6 gånger om dagen. 
    Ja FY vad hemska vi är.
    Haha.
    Särskilt såna som jag som ÄLSKAR att shoppa, tar tåg och bil i tid och otid, och längtar efter Thailandsresan i november! 
  • accept
    Wittra skrev 2012-01-05 15:31:43 följande:
    Min ursäkt? Menar du att kvinnor ska behöva ha en ursäkt för att inte använda en gummikopp som samlar upp blod?!! Varför ska man överhuvudtaget försvara sig för att man inte använder sådant menar du? Du vet, man kan stödja kampen för bättre miljö även utan menskopp. Shocking, i know, but thats true! Obestämd 
Svar på tråden Varför använder inte DU menskopp???