Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Varför använder inte DU menskopp???

Varför ska man lägga ut en engångsavgift om den KANSKE läcker? Inte direkt så man kan ge bort den till nån annan som den passar bättre :P

Beror läckage på att olika har olika form i underlivet eller att man väljer fel menskopp?

Och dte verkar äckligt att koka den i en kastrull där man sen ska ha mat :S och känns lyxigt att ha en egen kastrull för koppen.

• Dreams Never Ends
    MariaElionora skrev 2012-01-05 23:07:23 följande:
    www.rfsu.se/sv/Sex-och-politik/Ottar-rapport/.../
    Som ni ser så hälls blodet ner i toan och inte i handfatet! Det ev lilla blod som blir kvar tvättas ju bort på samma sätt som ett blodigt finger skulle tvättas.
    FYFAN JAG SPYR, trevligt att man fick se någons blodiga kopp och håriga underliv också Foten i munnen
  • Dreams Never Ends
    MariaElionora skrev 2012-01-05 23:21:23 följande:
    Spyr du av en menskopp? Hur överlever du när du har mens?
    Jag är inte emot menskopp men länken var vidrig.
  • Dreams Never Ends

Jag är intresserad av att köpa men är rädd att den ska läcka som många verkar haft problem med? eller är dom bara för slappa där nere?

• Dreams Never Ends
    1978 skrev 2012-01-05 23:42:10 följande:
    Japp, om man inte lättar på det med ett finger!
    hur menar du?
  • Dreams Never Ends
    Mirva skrev 2012-01-05 23:56:55 följande:
    Kan ingen uppfinna bajskoppen?
    Moget
  • Dreams Never Ends

Jag ska noga börja med det av dessa själ:

Ekonomiskt
    Jag behöver aldrig oroa mig för att läcka då mensskydd är slut/jag ej har med mig(är väldigt glömsk av mig och har hänt att jag glömt mensskydd på jobbet och läck igenom lite smått och fått stoppa papper i trosorna
    Och det skadar ju inte att den är miljövänlig :) frågan är bara nu VILKEN form och stl jag ska beställa

• Dreams Never Ends
    Mia118 skrev 2012-01-08 00:55:00 följande:
    Nu har jag inte läst alla sidor för det orkade jag inte... Men om man fått de barn man tänkt sig och inte funderar på fler i det närmaste så kan jag varmt rekommendera p-sprutan. Ett litet stick i skinkan var tredje månad och INGEN mens...Aldrig någonsin....
    Man slipper bindor, ob, menskoppar och annat dyrt, jobbigt, illaluktande o.s.v.. Flört

Sprutan kostar runt 100 spänn...det blir cirkus 400 på ett år..vad betalar ni för mensskydd om året???
    (inte ni med koppen då eftersom jag gissar att det är en engångssumma.)
    Blir ALLA mensfria av p-sprutan ? jag har hört att en del kan få mens ändå
  • Dreams Never Ends
    Modgun skrev 2012-01-09 12:57:58 följande:
    Nej! Alla blir inte utan mens. Själv hade jag blödningar i ett halvår.
    konstant i ett halvår eller en gång i månaden under ett halvår?
Svar på tråden Varför använder inte DU menskopp???