Varför använder inte DU menskopp???
Måste skylla på att jag är gravid men menkopp vad är det och hur fungerar det? Känns nästan som alla utan jag då som vet vad det är? Tacksam för svar
Måste skylla på att jag är gravid men menkopp vad är det och hur fungerar det? Känns nästan som alla utan jag då som vet vad det är? Tacksam för svar
Mrsperfect tack läste detta. Kan vara värt att testa om några månader. EN FRÅGA? till er som testat är den enligt er svår att få ditt, läcker den och skaver den något. Använder egentligen bara tampong dok mindre variant för tycker dom gör ont dom större och frågan är om de skulle göra ont då med koppen eftersom den e större än en tampong?
EnFisPåTvären låter som något som är värt att testa för de är faktiskt inte billigt med bindor och tamponger speciellt inte när man byter den i snitt varannan timme då går de åt ganska många varje månad. Så blir att inhandla i höst eller när de blir att menstruationen kommer tillbaka!
78a tack för rådet
och tack för denna tråden annars hade jag säkert gått vidare ovetande! Känns verkligen värt att testa! Ha de gott och tack alla som svara
EnFisPåTvären kan se framför mig hur jag kommer stå å mixtra å ha mig med ena benet högt och flera vackra ramsor ur min mun
men skam den som ger sig säger dom
EnFisPåTvären Ha ha synd på ett sätt att man ingen menstruation har just nu så man kunde testa direkt. Berätta för mannen här om menskopp första kommentaren "asså fan vad sjukt och ska du köra upp en stor kopp, hur ska du kunna gå" berätta då att jag ska köpa de och testa. Hans svar " ja men när du lägger dig ner rinner de inte över då? Ja du de lär vi märke svara jag tillbaka
men kan förstå män och en del som en testat att man får lite äckel tänkar min fråga är då på vilket sätt är de äckligare att sätta in en kopp istället för tampong och varför ens tycka de är äckligt då de är ett friskt tecken att man har mens?
Jennie med ie bara att jag inte kan förstå hur man kan äcklas av sitt egna blod men de är jag helt enkelt som inte förstår då jag anser de är så naturlig. Visst kan förstå vad du menar oxå
EnFisPåTvären ja de borde man göra! Karlar i all ära men detta med mens är de kanske tur att vi har!
Jennie med ie asså kan väl förstå till en viss del hur du menar men har svårt att sätta mig in 100% då jag själv inte upplever de på samma sätt. För pratar enbart om mig själv och ser de som helt friskt, normalt och inga konstigheter med detta blod. Men som sagt kan bara utgå från mig själv och hur jag känner å tänker och visst så accepterar jag att andra tycker annat även om jag då kan ha svårt att förstå varför. Oj de vart långt å snurrigt svar