Inlägg från: JAG är BÄST |Visa alla inlägg
  • JAG är BÄST

Varför använder inte DU menskopp???

Business skrev 2012-01-06 22:06:51 följande:
    Därför att det är vidrigt.
    På vilket sätt??
    Den kokas å är mer hyigenisk än en tampong å binda!!!

Jag har en men använder den mycket sällan. Första fick jag skicka tillbaka pga att den var för stor andra får fortfarande ett "veck" men då jag väl använder den så har jag alltid trosskydd/binda  till då jag blöder som mest om jag ska nånstans typ stan för då har jag 2 skydd, då koppen är full tar jag ut den sedan sköljer jag ut den med kallt vatten och sätter den i sin påse och kokar den då jag kommer hem.
  • JAG är BÄST
    Dreams Never Ends skrev 2012-01-06 22:34:45 följande:
    Jag ska noga börja med det av dessa själ:

Ekonomiskt
    Jag behöver aldrig oroa mig för att läcka då mensskydd är slut/jag ej har med mig(är väldigt glömsk av mig och har hänt att jag glömt mensskydd på jobbet och läck igenom lite smått och fått stoppa papper i trosorna
    Och det skadar ju inte att den är miljövänlig :) frågan är bara nu VILKEN form och stl jag ska beställa
    Klicka i frågeformuläret så kommer det ju upp vilken stl du ska ha. Du har ju rätt att skicka tillbaka den om den inte passar efter en gångs användande. Så som jag gjorde.
  • JAG är BÄST
    Lisa med barn skrev 2012-01-07 00:38:05 följande:
    Ja, så den kan skickas till nästa kund, eller? För det är ju inte alls äckligt, nej då!

Det kan väl inte stämma att man får skicka tillbaka produkter som man redan använt?  
    Tror du på det där själv?? Att andra får din använda kopp?
Svar på tråden Varför använder inte DU menskopp???