• Kvickan

ÄD i jan/feb 2012?

Fru xx skrev 2012-01-06 11:50:02 följande:
    Puffar! Inga fler som är igång nu med ÄD?
    Vi har tänkt att göra ÄD nu under våren men vi har inte kommit så långt i planeringen. Blir antagligen i Riga pga inga köer.

Stort lycka till. Berätta gärna hur det går. Jag är jättenyfiken. Vad är det för spruta som du tagit? Varför? 
  • Kvickan

Kul att vi börjar bli ett par stycken!! Här väntar jag på mens som skulle kommit för länge sedan. Då blir det p-piller. Det var många många år sedan sist.

• Kvickan

Jag har sprayat med suprecur 3 ggr inför IVF. Lite småbiverkningar. Inte farligt alls för mig. Det skiljde sig lite åt mellan gångerna. Första - svettningar o andfåddhet. Andra- inget. Tredje- yrsel.

• Kvickan
    Caspianne skrev 2012-01-16 12:39:06 följande:
    Jag har använt synarela helt utan biverkningar vid en IVF.

Vi har btw, prel ET nästa vecka.
    Har ätit femanset sen 11 jan (6mg/dag) och har VUL på fredag.
    Hur gick det på VUL idag? Såg det bra ut?
  • Kvickan

Fruxx: kul att ni är så nära. Spännande. Vad är progynon? Vad ska hända när man äter det?

• Kvickan

Ok. Tack. Känner ju mig som en nybörjare (men det borde jag ju kunnat räkna ut att de var till slemhinnan).Precis som inför första IVFen - visste inget, förväntansfull och full med hopp.

• Kvickan

Tazty- jobbig väg ni vandrat men ge inte upp. Snart är det er tur. Usch o fy va jobbigt med cancerbesked. Har han blivit behandlad? Vi har valt AVA Riga.

• Kvickan

Tjohoo. Nu har vi fått info om donatorerna. Det var inget lätt val. Men det står inte ålder tyvärr som jag tycker är en avgörande faktor. Har ni andra fått reda på det? Har mailet Riga i frågat.

• Kvickan

Det är för tidigt med känningar.... De kommer snart. Var så säker

De var 25 år båda donatorerna. Vi fick även reda på intresse, utbildning och om de har barn sedan tidigare. Valet föll på 2:an då hon var lite längre vilket jag är.

Håller tummarna för alla ruvare!

• Kvickan
    Caspianne skrev 2012-02-02 10:16:12 följande:

Hejja Fru XX! Håller tummarna för en fin äggskörd nu!

Här är det nu RD 8, så OM dt skulle gå vägen skulle det innebära:
    Fetal development continues and hCG continues to be secreted  

Fortfarande inga symptom. Är inte ens uppsvälld... Känner på mig att det gått åt skogen denna gång också. Ja, ruvartiden är inte så enkel...   

//fd Tazty 

Hur går det för dig? Testat?
  • Kvickan

Måste bara få gratulera så jättemycket trots att jag inte skrivit i just denna tråden tidigare. Underbart!!!!!

• Kvickan

Nu är jag förvirrad. Här har jag ju visst skrivit! Grattis igen. Smygläser lite andra ÄD trådar.

Svar på tråden ÄD i jan/feb 2012?