ÄD i jan/feb 2012?

Stort lycka till. Berätta gärna hur det går. Jag är jättenyfiken. Vad är det för spruta som du tagit? Varför?
Kul att vi börjar bli ett par stycken!! Här väntar jag på mens som skulle kommit för länge sedan. Då blir det p-piller. Det var många många år sedan sist.
Jag har sprayat med suprecur 3 ggr inför IVF. Lite småbiverkningar. Inte farligt alls för mig. Det skiljde sig lite åt mellan gångerna. Första - svettningar o andfåddhet. Andra- inget. Tredje- yrsel.
Fruxx: kul att ni är så nära. Spännande. Vad är progynon? Vad ska hända när man äter det?
Ok. Tack. Känner ju mig som en nybörjare (men det borde jag ju kunnat räkna ut att de var till slemhinnan).Precis som inför första IVFen - visste inget, förväntansfull och full med hopp.
Wow grattis Tazty!! 15 st! Snart är du gravid. .
Tazty. Var gör ni ÄD?
Tazty- jobbig väg ni vandrat men ge inte upp. Snart är det er tur. Usch o fy va jobbigt med cancerbesked. Har han blivit behandlad? Vi har valt AVA Riga.
Tazty- stort grattis!!! Nu så....i oktober blir du mamma.
Tjohoo. Nu har vi fått info om donatorerna. Det var inget lätt val. Men det står inte ålder tyvärr som jag tycker är en avgörande faktor. Har ni andra fått reda på det? Har mailet Riga i frågat.
Det är för tidigt med känningar.... De kommer snart. Var så säker
De var 25 år båda donatorerna. Vi fick även reda på intresse, utbildning och om de har barn sedan tidigare. Valet föll på 2:an då hon var lite längre vilket jag är.
Håller tummarna för alla ruvare!
Fru xx önskar dig lycka till även här.
Hejja Fru XX! Håller tummarna för en fin äggskörd nu!
Här är det nu RD 8, så OM dt skulle gå vägen skulle det innebära:
Fetal development continues and hCG continues to be secreted
Fortfarande inga symptom. Är inte ens uppsvälld... Känner på mig att det gått åt skogen denna gång också. Ja, ruvartiden är inte så enkel...
//fd Tazty
Måste bara få gratulera så jättemycket trots att jag inte skrivit i just denna tråden tidigare. Underbart!!!!!
Nu är jag förvirrad. Här har jag ju visst skrivit! Grattis igen. Smygläser lite andra ÄD trådar.