• Tainted

ÄD i jan/feb 2012?

jag ska börja spraya på fredag, galet nervös för biverkningarna :) äggplock under v.7 troligen..

• Tainted

ni som använt suprecur tidigare, hur snart kommer biverkningarna och är det verkligen så illa som vissa säger? jag ska tydligen spraya 2 doser 3ggr/dag första 2 veckorna, sen föjt av 1x3 doser/dag ihop med injektioner 2 veckor till.. har en väninna som genomgått behandlingen och både hon och hennes man säger att dom ALDRIG vill gå igenom det igen. och ändå var belöningen 2 helt underbara tjejer för dom :)

• Tainted
    Fru xx skrev 2012-01-15 23:59:59 följande:
    Tainted, jag tycker inte att det varit så himla hemskt och det är alla gånger värt det ifall man har chans till att få barn. Men det låter som du ska göra egen IVF, eller har jag missuppfattat? Jag ska göra ÄD, alltså äggdonation.

ja men precis, äggdonation är det jag ska göra med.. ska alltså börja spraya från och med imorgon..  är helt ärligt jättenojjig inför hur det ska vara då min vänina berättat sina skräckhistorier om hur det var för henne.. men men, alla är vi olika :)
Svar på tråden ÄD i jan/feb 2012?