• Anonym

Dottern berättade att hon hade sett en snopp på tv hos pappa

Idag när jag lagade mat och resten av familjen var i vardagsrummet så berättade min dotter 4 år för min nya sambo att hon, hennes pappa och pappans nya sambo hade kollat på tv där en kille klädde av sig och visade snoppen, och en tjej som visade rumpan. Jag hörde detta och frågade henne om det men hon ville inte prata med mig. Och hon sa inget mer till sambon.

Messade dotterns pappa (han svarar inte när jag ringer) och berättar vad hon sagt och undrar vad det handlar om. Inget anklagande. Men han blir VÄLDIGT upprörd och undrar hur fan jag kan tro nått sånt om han osv.

Hon kan ju lika gärna råkat komma in när de kollat på porr eller nått, men han blev väldigt upprörd som sagt. Hans reaktion hade jag inte riktigt förväntat mig.

Jag tror verkligen inte att han skulle göra något men varför blev han så upprörd?

Är det konstigt att man frågar om ens barn säger något sånt?

Han sa att hon säkert sett det på vanlig tv. Men jag har då aldrig sett en vanlig film där dom visar könsorgan?

• Svar på tråden Dottern berättade att hon hade sett en snopp på tv hos pappa
  • Anonym

Kan det vara filmen "Himlen är oskyldigt blå" som hon har sett?

Har gått på tv1000 i jul och innehåller en ganska avancerad sexscen precis i början.

Jag är glad att min 4åring sov när vi tittade på den filmen!

• mamita64
    Anonym skrev 2012-01-05 19:03:37 följande:
    Idag när jag lagade mat och resten av familjen var i vardagsrummet så berättade min dotter 4 år för min nya sambo att hon, hennes pappa och pappans nya sambo hade kollat på tv där en kille klädde av sig och visade snoppen, och en tjej som visade rumpan. Jag hörde detta och frågade henne om det men hon ville inte prata med mig. Och hon sa inget mer till sambon.

Messade dotterns pappa (han svarar inte när jag ringer) och berättar vad hon sagt och undrar vad det handlar om. Inget anklagande. Men han blir VÄLDIGT upprörd och undrar hur fan jag kan tro nått sånt om han osv.

Hon kan ju lika gärna råkat komma in när de kollat på porr eller nått, men han blev väldigt upprörd som sagt. Hans reaktion hade jag inte riktigt förväntat mig.

Jag tror verkligen inte att han skulle göra något men varför blev han så upprörd?

Är det konstigt att man frågar om ens barn säger något sånt?

Han sa att hon säkert sett det på vanlig tv. Men jag har då aldrig sett en vanlig film där dom visar könsorgan?
    Jaså
    Jag såg Stjärnorna på slottet igår och då visade de upp Johan Rabaeus snopp
    Det händer väl titt som tätt att det är nakna män på tv? Speciellt i svenska program, serier. Men även i serier från HBO
  • Loriyana

Jo det finns rätt många vanliga filmer som visar könsorgan. Ta "Ronja Rövardotter" som exempel. Sedan finns det den svenska filmen "Tillsammans"....generellt sett, nu när jag tänker efter, verkar de flesta svenska filmer ha könsorgan i dem av någon anledning.

• mamma till tre busungar

Eller så har hon sett Ronja Rövardotter?

• Anonym

kanske var en vanlig film bara sedan blir han upprörd hur du anklagar honom för en sådan liten sak 

• Bong

Hände det igår?
    Isåfall såg hon nog en snutt av "Våra pinsamma kroppar" på 5an.

• mamma till tre busungar
    Bong skrev 2012-01-05 19:09:28 följande:
    Hände det igår?
    Isåfall såg hon nog en snutt av "Våra pinsamma kroppar" på 5an.
    Ja, just det! Där är det också naket!
  • Anonym (Ojjojjojj)

Är det så upprörande att en 4-åring ser en snopp på tv ? Ja herregud - säkert märkt för livet.

• Anonym

Ja jusst det, ronja tänkte jag inte på.

Men som jag skrev så anklagade jag inte honom för någonting. jag bara frågade. och han blev galen.

Han kunde ju sagt att hon kanske sett det på en film först, men han skällde ut mig först för att tro nått sånt om han och sen sa han att det kanske va från nån film.

Skulle inte ni undra om era barn berättade något sånt?

Svar på tråden Dottern berättade att hon hade sett en snopp på tv hos pappa