Någon som varit hos Bo Kuritzén?
Funderar på att gå till denna läkare och undrar om det finns någon som känner till honom?
Funderar på att gå till denna läkare och undrar om det finns någon som känner till honom?
Det jag vill veta är om han är seriös eller oseriös. Och hur duktig han är.
Jag har någon mystisk sjukdom ingen läkare har kunnat säga vad det är och jag har hört att han är duktig på invärtes sjukdomar samtidigt som det känns som att han inte är helt... ok på en del sätt.
Ok - då ska jag hitta någon annan.
Till saken är den att jag redan varit på de stora sjukhusen och dom hittar inte vad som är fel på mig så jag söker mig till andra nu..
Smärta i bröstkorgen som inte ger med sig och som ingen vet varför den kommit/vad det är eller hur man får bort den.
Tietzes var den första diagnosen jag fick på akuten för tre år sen, sen fick jag diagnosen entesopati i revbenen/bröstkorgen när jag själv sökte upp en smärtläkare för ett år sen. Men oavsett vilket det är så hjälper inte inflammationshämmande mediciner och inte kortsion heller. Har även blivit utredd av reumatolog utan att han hittade något reumatiskt. Det gör verkligen fruktansvärt ont men syns knappt på röntgen. Vårdcentralen tror mig inte så jag börjar bli helt desperat. (Har även provat akupunktur (hos sjukgymast och Dr Nie) och även kraniosakral terapi).
Var där för ett år sen, det var han som satte diagnosen entesopati. Och när det gäller eventuella behov som tex sjukskrivning så överlåter dom det till vårdcentral eller behandlande läkare.
Intressant att du hört talas om Tietzes, inte så många som har gjort det. Hur kommer det sig?
Nej det är otroligt mycket mer än så tyvärr.
Har dessutom en pojkvän som är massör och jag har inga låsningar.
Detta kan kännas både som hugg och ilande smärta samt som om jag är brännskadad inne i bröstet.