Inlägg från: Besa |Visa alla inlägg
  • Besa

Hemlig Facebook-grupp

Hej jag vet inte om jag har kommit på rätt tråd eller inte. Jag förlorade min bebis den 15 maj 2011 i v 39. Efter min dotter bortgång har jag varit desperat att bli gravid. Jag försökte i ett åt med hjälp av pergotime och blev gravid som tyvär slutade i missfall i 2012. Efter mitt missfall försökte vi igen bli gravida och lyckades efter 6 månader och senare även dena slutade i missfall 😥. Hela min värld rasade ner. Mitt sista missfall var i november 2012 och har inte lyckats bli gravid. Min läkare har sagt att jag lider av PCO vilket gör att jag har svårt att bli gravid. Nu har jag lagt ner bebisverkstad är så trött och besviken. Jag har istället tagit tag skolan och gör dn projekt om minskade fosterrörelser mot slutet av graviditeten. Jag försöker få tag på ängla föräldrar som kanske vill dela med sig sin historia om hur fosterrörelser känndes mot slutet innan er bebis dig. Är jätte tacksamma om någon vill ställa upp, man får vara anonym..inboxa mig om ni vill parat med mig mer om detta..

Svar på tråden Hemlig Facebook-grupp