• jennyc

    Hemlig Facebook-grupp

    Jag har nu skapat en hemlig facebook-grupp för oss som mist våra små. Att hänga på fl går i perioder för många av oss men många har ju fb..jag vägrade ett långt tag men gav mig häromdagen och när jag väl va reggad startade jag en hemlig grupp även där.

    Ni är varmt välkomna men hur mkt ni än söker på gruppen kommer ni inte att hitta den, för att bli medlem måste ni antingen bli vän med mig så jah kan bjuda in er, eller om ni är vän med nån annan som redan är medlem i gruppen så de kan skicka en inbjudan som jag sen godkänner.

    Inte alla känner mig och har då inte tillgång till min pres men är ni redan medlem i den stängda gruppen här kan ni höjta till där, startar en exakt likadan tråd där som jag kommer skriva ut alla mina uppgifter i så ni kan hitta mig.

    Att tänka på är att på fb är ni inte längre anonyma, givetvis...vi är redan 19 medlemmar och det är i full gång med diskussioner och frågor. Fördelen är att den enda ni då kommer behöva ha på er vänlista är mig om ni inte redan har nån annan och kan komma in den vägen, ni behöver då inte frångå andra principer och ha en massa okänt folk på era listor, ni kan ju ändå prata inom gruppen med alla andra och "slipper" ha alla som vänner.

    Gå in på min pres och inboxa eller skriv i gb så ni får mitt namn eller/och mailadress eller lämna era uppgifter. Jag vill gärna att ni säger vad ni är för nån inne på fb så jag vet att du har en ängel och inte är nån som bara vill va med för att. Vi vill ju gärna få vara ifred utan snokande och ni måste respektera detta.

    Förr va det en tjej som utgav sig för att ha miste en ängel och lurade många, det satte sina spår...sn fanns det en grupp som använde sig av bilder på änglar i ett ont syfte, det gjorde att den hemliga gruppen här bildades...nu breddar vi det hela. Kom gärna med!

    Massa kramar! Jenny


    minimaxen.blogg.se Max 20100501
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 09:12
    Eftersom jag vldigt sällan är här inne ber jag er kontakta mig på denna mail om ni önskar komma med i vår fb-grupp

    sjalarsageraldrigfarval@outlook.com
  • Svar på tråden Hemlig Facebook-grupp
  • kibefej

    Hej!
    Jag är gärna med i den hemliga facebookgruppen, men vet inte hur jag ska hitta den....
    Provade att inboxa dig jennyc men det gick inte....

  • jennyc

    Jag har inboxat er ;)

    De som är med i min hemliga grupp här på fl kan hitta en exakt likadan tråd där men i den finns alla mina uppgifter ;)


    minimaxen.blogg.se Max 20100501 <3 Nicolina 20110412
  • NicklasAnton

    Hej jennyc.

    Jag skulle gärna vilja vara med i denna grupp på FB.Jag förlorade min första son i vecka 35-2001 och mitt fjärde barn även det en son i vecka 22-2008.Vet inte om du tycker att det är för "lång" tid men skulle gärna vilja ha andra att prata med då jag fortfarande har stora problem att prata om det som hänt mig.

    Skulle uppskatta om jag kunde få ditt namn så även jag kan lägga till dig som vän på FB .

    Mvh Madelene  


    Mamma till 2 änglar
  • jennyc
    NicklasAnton skrev 2012-02-12 23:49:55 följande:
    Hej jennyc.

    Jag skulle gärna vilja vara med i denna grupp på FB.Jag förlorade min första son i vecka 35-2001 och mitt fjärde barn även det en son i vecka 22-2008.Vet inte om du tycker att det är för "lång" tid men skulle gärna vilja ha andra att prata med då jag fortfarande har stora problem att prata om det som hänt mig.

    Skulle uppskatta om jag kunde få ditt namn så även jag kan lägga till dig som vän på FB .

    Mvh Madelene  
    jag va oinbjuden på ditt konto...jag lägger till dig så du kan inboxa så får du mina uppgifter :D

    Vi är många som miste "för längesen" Så när man miste sitt barn spelar ingen som helt roll ;)
    minimaxen.blogg.se Max 20100501 <3 Nicolina 20110412
  • fru Lisa

    Hej, vill gärna vara med i gruppen. Inboxar du mig? Förlorade min Oskar i september 2010, tre timmar gammal.

  • jennyc

    så va det såhär nu..de som inte lyckats hitta mig och som jag inte hittat er heller...jag har nu kommit på hur vi ska kunna hitta varandra

    Jag skickar er en länk till min fb, fasiken va smart jag är ibland ;) Det funkade igår så nu vet jag att det går, inboxa mig, ni som ännu inte är vän med mig på fb eller med i gruppen genom nån annan


    minimaxen.blogg.se Max 20100501 <3 Nicolina 20110412
  • WildestChild

    Jag förlorade min son efter förlossningen nov -11 och skulle gärna vija vara med i den gruppen..

  • Kerstin 565

    Förlorade våran efterlängtade lillebror Milton 13/2-12 och saknaden är oändlig! Vill gärna vara med då jag är mer på FB än här inne! Vilken info behöver du för att lägga till?

Svar på tråden Hemlig Facebook-grupp