• EvaMajja

Glad gubbe på CB 2 dagar i rad!!!??

Som rubriken lyder så undrar jag när man har sin ägglossning om man får glad gubbe på cb digital 2 dagar i rad? Fick en glad gubbe igår eftermiddag 7/1 och även idag 8/1. Har jag ägglossning idag då eller i morgon den 9:e?

Någon som kan dela med sig av erfarenheter kring detta? Kanske varit med om samma sak? I vilket fall så är det väl bara att sexa på helt enkelt, men vore ändå intressant att veta!

• Svar på tråden Glad gubbe på CB 2 dagar i rad!!!??
  • Philippa

Vad står det i bruksanvisningen?

• EvaMajja

I bruksanvisningen står det inget om man får glad gubbe 2 dagar i rad. Det står att man kan sluta efter att man fått första gubben. Men eftersom jag inte gjorde det så är jag bara nyfiken på varför jag vid varje ägglossning får  glad gubbe 2 dagar i rad, och när ägglossningen då sker egentligen...

• Kaosmamma

Oftast har man äl utslag i 2-3 dagar, hade alltid glad gubbe i två dagar, och på stickor oftast 3 dagar. Helt normalt.

• lillabambi

Haha lustigt precis när jag läste din tråd kom reklamen på tv ang clearblue digitala test och då säger hon ju att det kommer upp glad gubbe dom två mest fertila dagarna men när ägget släpper har jag ingen aning om tyvärr

Svar på tråden Glad gubbe på CB 2 dagar i rad!!!??