4 ggr på 2 år...
Tva av er underbara killar som inte pushar och skuldbelagger den som tappat lusten finns iaf. Min karl ar ocksa helt cool och bara vantat. Hade han legat pa hade vi kanske varit chanslosa. Under barnets forsta 4 ar hade vi inte sex eller mys alls. Nar vi pratade om det sa han att han var lika foralskad och ville han mig lika mycket som alltid och fanns dar nar jag kande mig redo. Han tog bort all press och stress. Jag forstar att det inte var latt eller kul.
Helt plotsligt, konstigt va?, efter 4 ar kande jag att nu ar det dags. Sen gick en manad... och det var dags igen, flera ganger! En manad till - aha - agglossning! Nu blir det kaningrejen under en vecka per manad och mer kel de ovriga tre. Det kanns som vi har kommit langt.
Vinnarstrategin for oss: ingen press, gott om tid, att veta att han tycker jag ar fin och kan tanka sig att forforas latt nar jag ar redo. (Typ, nu vill jag - jag kommer) Vi tar tillvara pa min kataste tid runt agglossning. Inte sa romantiskt som innan barnet och inga timlanga sessioner, annu. ;)
Forsta gangen var pa semestern - vi var totalt avslappnade och av olika anledningar hade jag fatt bade sovmornar och sluppit nattningar. Det spelade stor roll.
Men visst kanner jag igen "bara det och det hander grejen" Den var inte sann for mig heller.
Jag vet inte om jag bidrar med sa mycket men hoppas att ni hittar tillbaka till ett fungerande sexliv. Det behover ju inte se ut som innan, det var en forestallning jag hade namligen. Kan ni prata om det kanske det kan vara nat att fundera over. Jag ville laaaaaange forut men inte nu tex.
Sitter med mobilen och har tappat kanseln i fingrarna :s sa jag onskar dig lycka till! .