• Anonym

4 ggr på 2 år...

Jag tror att enda sättet att "komma tillbaka" är att HA SEX. Så var det var för mig och min man iaf. När det ännu en gång gått nio månader sen sist så börjar man tvivla, men det är som att man glömmer bort det, det försvinner från kartan liksom. Kan ni få barnvakt, lite egentid? Det måste inte leda hela vägen, men kanske få sova ihop åtminstone, utan stress??
    Hursom, tillbaka till mig och min man, våran minsting är nu 2 år och vi har hittat tillbaka. Det blev som att när vi väl hade sex efter ett långt uppehåll kom vi båda på att varför har vi inte detta oftare, som är så trevligt?? Och nu får vi till det lite då och då.. Inte som innan barnen kanske, men mysigt så det räcker ;) Lycka till!

• Anonym

Äntligen en tråd jag känner igen mig i. Min sambo är likadan tar aldrig några intiativ aldrig någonsin. Är alltid trött trots att hon sover länge. Vi har med en lite son som ibland kommer in till oss mest på morgonen. Då går det ju inte. Vet inte känns som man vad än försöker så händer inget. Man har ju levt i andra förhållanden där sex i alla fall 2 ggr i veckan har varit normalt. Det är ju mer normalt. Nu är det inte så illa som 4 ggr på två år. Men det är ju fasen inte ofta. Jag vet arbetskamrater som varit i samma situation. Dom säger bara blir det ingen bättring gör slut. Men jag älskar ju henne. Ja jävligt svårt är det och tråkigt. Man tänker ju som ts, ska man leva i förhållande och gå miste om att ha ett bra sexliv. Man blir ju rätt deprimerad av tanken

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-12 07:47:33 följande:
    Äntligen en tråd jag känner igen mig i. Min sambo är likadan tar aldrig några intiativ aldrig någonsin. Är alltid trött trots att hon sover länge. Vi har med en lite son som ibland kommer in till oss mest på morgonen. Då går det ju inte. Vet inte känns som man vad än försöker så händer inget. Man har ju levt i andra förhållanden där sex i alla fall 2 ggr i veckan har varit normalt. Det är ju mer normalt. Nu är det inte så illa som 4 ggr på två år. Men det är ju fasen inte ofta. Jag vet arbetskamrater som varit i samma situation. Dom säger bara blir det ingen bättring gör slut. Men jag älskar ju henne. Ja jävligt svårt är det och tråkigt. Man tänker ju som ts, ska man leva i förhållande och gå miste om att ha ett bra sexliv. Man blir ju rätt deprimerad av tanken

Hur sällan är det då?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-12 10:22:03 följande:
    Hur sällan är det då?
    1 gång i månaden kanske. Inte ofta alltså men men är väl bara leva med det
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-12 19:51:29 följande:
    1 gång i månaden kanske. Inte ofta alltså men men är väl bara leva med det

Ja men det var ju inte sååå sällan ändå så det kan man nog leva med!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-12 19:55:02 följande:
    Ja men det var ju inte sååå sällan ändå så det kan man nog leva med!
    Jo för mig är det sällan. Jag är van vid åtminstonde 10 ggr i månaden. Trist att man inte tänker likadant!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-13 16:22:58 följande:
    Jo för mig är det sällan. Jag är van vid åtminstonde 10 ggr i månaden. Trist att man inte tänker likadant!!

Men hitta någon som vill ha sex 10 ggr i månaden då istället för att pressa din partner till sex.
Svar på tråden 4 ggr på 2 år...