Blivande tvåbarnsmammor Juli 2012 Sandared/Borås
Hej, jag hoppas att jag får titta in här med. Jag är i vecka 24 (23+0) idag och har bf 1 juni. Det är dock vårt första barn, men kändes väldigt hemma här då även jag är ifrån Gbg, flyttade hit för 3 år sedan och sambon är uppvuxen i sandared så där hänger jag/vi mer eller mindre varje dag på somrarna. Vi har en hund med, blandis golden/svensk lapphund på 2 år som passar väldigt bra ihop med alla hundar han möter.
Vi bor just nu på Bergdalen, men blir troligtvis flytt till större nu innan eller med otur precis i samband med bf, men det får gå bra:)
Kom på att inte många sagt sin ålder:) kan vara roligt att veta. Jag blir 25 nu i februari och sambon är 30.
Angående mammakläder tycker jag att hm har fått mer och mer byxor och det har även funnits i små storlekar tack och lov, fick panik först när jag började leta i slutet av dec då det endast fanns större storlekar. Angående överdelar har jag inte köpt ngn mammaöverdel ännu, kör istället på Gina tricot då de har långa modeller i både linnen och lång-/kortärmade t-shirts.
Allt för mig nu, måste försöka somna om:) Var roligt att läsa om er alla.