Varför kan han inte bara säga att han saknar mig......
Har träffat en kille i nu 8 månader som är trevlig, snälloch omtänksam. Men han säger aldrig något om sina känslor för mig vilket gör mig lite smått galen. Jag är van att killar alltid tar komandot och berättar vad de känner och lite till.
Men han får mig att bli så himla osäker och jag kan inte fungera normalt i vardagen känner jag pågrund av att jag alltid tänker på honom.
Varje gång vi träffas känns det jätte bra även fast det känns som att jag är lite mer fysisk. Men jag är sådan som gillar att pussas, kramas och hålla handen när jag är i ett förhållande. Han pussas tillbaka och han tar gärna initiativ till sex. Men jag vill att han ska vara galen i mig!
Han frågar om vi ska träffas och ringer och så vidare, men jag vill någon gång få höra att han saknar mig eller är lite kär i mig eller någon slags reaktion. Känns som vi står och stampar på samma ställe. Hur länge ska jag behöva vänta med att få någon slags bekräftelse på oss?
Idag skrev jag ett sms och frågade fall han ville träffa mina föräldrar snart då jag faktiskt tycker att det börjar bli dags. Han skrev att han tyckte det var lite läskigt men att vi skulle ta det någon vecka framöver. Borde inte detta skett vid detta laget. Jag menar att man blivit introducerad för varandras föräldrar ,eller vad tycker ni?