rosalack skrev 2012-02-17 22:55:14 följande:
hej tjejer.... sitter här o väntat o väntar.. är på bim +3 idag, +4 imorgon (lörd). har känt liknande mensvärk till och från sen en vecka, men ingen mens ännu. mina bröst blev lite tyngre igår och idag är dom likadana plus att man ser blodådrorna tydligare på dom. har också börjat kissa mkt, men tror att jag fått urinvägsinfektion nästan, då jag går måste kissa så ofta och det värmer lite, typ som när man har uvi. .....har kännt efter flera gånger idag om det kommit ngn mens, men nej ingenting..
testade minus i tis(bim) och ons(bim+1). vill inte testa mer, blir bara ledsen.... har ju ätit pergotime och två fina stora ägg skulle släppa, så har troligen haft äl, då borde jag ju få mens nu. vågar inte hoppas på att jag är gravid längre..
ville bara skriva av mig.. har kämpat för det här så länge, men vill inte bli besviken så därför vill jag inte testa igen ännu... hatar när hoppet smyger fram och man börjar drömma, det blir ju alltid bara ledsamt.. vad skulle ni ha gjort? kram
Svår situation.. Jag hade nog väntat två-tre dar och sen testat igen om mensen inte kommit. Det är ju som du skriver bara jobbigt och testa o testa och bli besviken, det är ju svårt att inte få upp hoppet igen fast det bara gör det värre. Hoppas det löser sig! kram