Inlägg från: snorkan |Visa alla inlägg
  • snorkan

BUSKIS.....stefan & Krister .....bra eller dåligt?

Åhhh ihhhh ahhhh.....får rysningar när jag råkar bläddra förbi Buskis på tv:n....totalt vidrigt tycker jag att det är!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden BUSKIS.....stefan & Krister .....bra eller dåligt?
  • snorkan
    LivetSomSofia skrev 2012-01-09 20:56:35 följande:
    Stefan och Krister är hur kul som helst!!!
    haha.....njaee....förstår mig inte på den sortens humorSkrattande det bara kryper i mig när jag ser och hör domFörvånad
  • snorkan
    MinMinna skrev 2012-01-09 20:58:21 följande:
    Haha. Jag och min syster har funderat över vad det är för folk som tycker det är kul egentligen? Känner ingen som gör det, har en liten idé om att det är en speciell typ av folk som gillart
    Jag har en jobbar kompis som jag har ganska roligt med (alltså på humor planet) .....hon gillar detta program.....och jag kan verkligen inte förstå det?Drömmer
  • snorkan
    liv10 skrev 2012-01-09 20:58:49 följande:
    alternativet "värsta skit som finns" saknas
    det har du rätt i! fasen att jag glömde lägga till det....för det stämmer verkligen Skrattande
  • snorkan
    Linda1976 skrev 2012-01-10 08:33:29 följande:
    Det är så dåligt så jag skäms å mänsklighetens vägnar... Å jag döööör en smula bara jag tänker på det.
    exakt!
  • snorkan
    Fanny b skrev 2012-01-13 12:17:25 följande:
    De som gillade "fresh prince i Bel air" kan på samma förklara varför det är roligt att rika svarta personer förlöjligas och det verkar som det är häftigare att bo i ghetto som svart, istället för att göra karriär och bli rik. 

Frågan är allvarligt menad men det finns inga svar på den, eller din fråga om varför buskis är roligt. För humor är något indviduellt. Jag gillar buskis och brittiska komedier, samt amerikanska som inte har den form som "Fresh prince" har. Jag kan tycka att delar av dramatiska program är roliga och att ironiska texter i böcker kan vara det.
    Förlöjligas svarta i den serien? det har jag missat......
  • snorkan
    Anova skrev 2012-01-14 00:00:50 följande:
    Min sambo, snart 35 och uppväxt i en liten by i norrland älskar Stefan och Krister. Kanske känner han igen sig?
    Själv älskar jag "blattehumor" typ Shan Atci, jag känner igen mig i det han säger. Jag gapskrattar till hans beskrivning av syrianer, kurder och iranier. Jag är uppväxt i en typisk "invandrarförort" till Stockholm.  
    Jag kommer åxå från en liten by i Norrland och är 32.....så det har nog inte med det å göra Skrattande jag känner iallafall inte igen mig TACK och LOV SkrattandeKyssSoligGlad
Svar på tråden BUSKIS.....stefan & Krister .....bra eller dåligt?