• Rosy

Påstrykbara namnlappar som går att ta bort???

Hej, behöver råd kring namnlappar. Går det att få bort de påstrykbara lapparna? Jag tänkte köpa filur namnlappar, någon som har erfarenhet av dem?

Vore jätteglad om någon har svar! 

• Svar på tråden Påstrykbara namnlappar som går att ta bort???
  • fesun

För mig lossnar just Filurs lappar efter ett par tvättar, trots att de sitter ordentligt när jag satt fast dem.

• Rosy
    fesun skrev 2012-01-09 20:40:35 följande:
    För mig lossnar just Filurs lappar efter ett par tvättar, trots att de sitter ordentligt när jag satt fast dem.

Aj då, så lätt hade jag inte tänkt att de skulle lossna    
  • fesun

Vad kräsen du var då :P Annars går det kanske att stryka fast dem på lapparna i kläderna, alt. köpa lappar som man syr fast? De få lappar som inte har lossnat verkar dock sitta där de sitter, plasten smälter ju som in lite i tyget :)

• JohannaBo85

Jag har köpt namnlappar från designyourname.se, kan absolut rekommenderas. Filurs lappar är lite tråkiga tycker jag. På designyourname valde jag roliga figurer och färger det blev jättefint! Glad

• Armani

Har använt filur namnlappar i ett par år nu och har aldrig varit med om att dom lossnat! Använder dom i allt från skor till vantar, jackor, mössor, ja i allt =) Vill jag ta bort dom (som jag oxå gör väldigt ofta iom att jag säljer bort barnens urvuxna kläder) så värmer jag upp dom med strykjärnet igen och skrapar lös snabbt med nageln =)

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
Svar på tråden Påstrykbara namnlappar som går att ta bort???