• Prodin

Marit Bjørgen <3

Marit Bjørgen fick på årets idrettsgalla (som f.ö. hålls här i "min" stad) två pris för årets forbilde og årets kvinnelige utøver.

Min förebild och motivation för en starkare kropp är hon numera i form av en bild på kylskåpet, bredvid träningscentrets timeplan. Och kanske ska hon få en plats i garderoben också, bland klänningarna. För ibland kan man fan behöva lite påminnelse om att inte bara A4 är fint, klänningsvänligt format.
    Your argument is invalid
  • Svar på tråden Marit Bjørgen <3
  • Faber
    Maniac skrev 2012-01-09 22:53:18 följande:
    Dopad och allt!
    Inte säkert, håller man armen sådär ser även en spinkis ut att ha maffiga biceps.
    Artibus et armis recuperatur gloria
  • annniel
    Dopad och allt!
    Nej hon är inte dopad......hennes astma-medicin är inte med på dopningslistan längre. 

Nu kör hon på samma villkor som alla andra.
  • Blgebo

Jag hade också sådana armar när jag tränade fem dagar/v i gymmet, spelade ishockey, simmade 2ggr/v, sov 8h VARJE natt, varken rörde alkohol eller godis och åt en fruktansvärd mängd mat + proteindrinkar. Dessutom hade jag inga barn Hela livet kretsade kring träning och mat. Absolut ingen doping.

Det är snyggt med vältränade armar!!

Jag har en bild på en vältränad kvinna i garderoben, och under bilden står texten "Love needs no handles".

• Prodin
    Dopad och allt!

Fast nu är ju skidsporten en av de absolut hårdast kontrollerade, så det tror jag faktiskt inte.

Jag tror kombinationen jävligt goda gener och jävligt hårt jobb är grejen. Stenkoll på att äta och sova nog, och kontrollerad, smart träning!

Underbart!

Your argument is invalid
  • Elenas hasselbackspotatis 86

Usch, jag får rysningar - tycker inte det är vackert eller något att stäva efter...

• Den allsmäktige

Hon ser ut som en man.

• Maniac

Jag tänkte inte på armarna, utan hennes astma medicin, men fick ju reda på nu att den inte Längre klassas som doping!
    Men den har, alltså dopad!

• Anghammarad
    Den allsmäktige skrev 2012-01-10 06:34:54 följande:
    Hon ser ut som en man.

Nej, hon ser ut som en extremt vältränad kvinna. En del är det vet du.

• Anghammarad
    Maniac skrev 2012-01-10 09:46:03 följande:
    Jag tänkte inte på armarna, utan hennes astma medicin, men fick ju reda på nu att den inte Längre klassas som doping!
    Men den har, alltså dopad!

Nej, hon har ätit denna medicin mot astma därför att hon, hör och häpna, har astma. Hon har hela tiden haft korrekta dispenser och utan medicineringen hade hon inte kunna åka öht därför att hon, tänka sig, har astma.

Anna Haag har också astma och  äter samma medicin, är hon också dopad?

www.dn.se/sport/haag-tar-dopningsklassad-medicin

Svar på tråden Marit Bjørgen <3