Va lite ni gått upp...tycker att dom flesta som startar vikt-trådar har gått upp superlite..
Jag väntar mitt 4:e barn och har gått upp 6,5 kg i v 19+1
I samma vecka hade jag gått upp 4 kg i v 18 med 2:an och 3:an,men då tränade jag varje dag fram till förlossning,de kan jag inte nu då jag fått order att ta de lugnt av läkaren pga att min moderkaka ser konstig ut och vi vet inte än vad de är..ska på nytt UL i slutet av jan,hoppas på bra besked så jag får röra på mig. Mina första 16 veckor denna grav mådde jag apa och låg på en madrass hela dagarna.
Med min 1:a gick jag upp 18 kg (16 år sen)
Med 2:an upp 14,5 kg
med 3:an upp 13 kg (de skiljer bara 9 1/2 mån på 2:an och 3:an..gick ner medans jag va gravid innan de vände och gick upp)
Jag vägde dock mindre i början av denna grav än dom andra...gick ner på tok för mycket förra året,så jag väger fortfarande mindre nu än vad jag gjorde i denna vecka med tidigare grav.
Hoppas på max 15 kg viktuppgång...De går ganska snabbt att gå ner efter förlossningen tycker jag..
Är dock såå sötsugen denna grav...har inte vart de dom tidigare gångerna..ändå väntar jag 4:e grabben...så de beror inte på att de är ett annat kön denna gång