Inlägg från: joncam |Visa alla inlägg
  • joncam

I hopp om en liten 2012

Här hoppas jag på ett plus denna månad också! Har inga tidigare barn så detta känns som högsta vinsten vid ett plus! (självklart gör det de hur många barn man än får, de är ju helt underbara!)

Kul att man kan följas åt och ge varandra stöttning, tips och ideér! :)

• joncam

Jag har Bim den 24/1 så har nyss haft äl, hoppas på plus! Hur ofta har ni andra sex runt äl och resten av månaden?

• joncam

Pheia: Tråkigt med ditt MF, jag håller tummarna för er att det röda ej dyker upp! Ja vi har myst extra mycket vi också runt äl men tror det är bäst att man gör det hela månaden, lite extra mys skadar ju inte ;) som sagt är det meningen så är det :)

• joncam

Pheia: det ska jag absolut göra!

Haha.. Precis det gör dom ju inte ;) nu försöker jag inte tänka för mycket på det hela, annars kanske man inte gör annat än att oroa sig och så vidare. :)

• joncam
    moonlight 85 skrev 2012-01-14 13:23:24 följande:
    Känner på mig att det inte kommer gå så lätt för oss att bli gravid denna gång. Vi sitter i det dilemmat att han jobbar dagtid och jag jobbar skift och det är ju självklart på min eftermiddags vecka som jag har ÄL, den vecka som vi knappt ses förutom då vi ligger i sängen och sover. Så vi får inte till så mycket sex runt själva ÄL-dagen som vi skulle vilja utan får förlita oss på att dom små rackarna överlever några dagar istället =) Nån fler som har detta problem och hur gör ni i så fall?
    Ja det är som några säger att man får försöka pussla ihop det så det fungerar. ni kanske kan mysa lite extra när du kommer hem efter jobbet? så har jag och min sambo fått gjort, det är verkligen inte lätt! eller som sagt, hoppas dom överlever någon dag så kanske det blir bra sen :) vi får hoppas!
Svar på tråden I hopp om en liten 2012