Inlägg från: moonlight 85 |Visa alla inlägg
  • moonlight 85

I hopp om en liten 2012

Hoppar in här jag också... Har precis börjat med bebistillverkningen och hoppas hoppas hoppas på en höstbebis 2012 =)

• moonlight 85

Har bim den 25/1 tror jag.... har haft lite oregelbundet sen jag slutade med p-pillerna i augusti.

• moonlight 85
    joncam skrev 2012-01-13 11:53:45 följande:
    Jag har Bim den 24/1 så har nyss haft äl, hoppas på plus! Hur ofta har ni andra sex runt äl och resten av månaden?
    Känner på mig att det inte kommer gå så lätt för oss att bli gravid denna gång. Vi sitter i det dilemmat att han jobbar dagtid och jag jobbar skift och det är ju självklart på min eftermiddags vecka som jag har ÄL, den vecka som vi knappt ses förutom då vi ligger i sängen och sover. Så vi får inte till så mycket sex runt själva ÄL-dagen som vi skulle vilja utan får förlita oss på att dom små rackarna överlever några dagar istället =) Nån fler som har detta problem och hur gör ni i så fall?
  • moonlight 85

Kommer oftast hem efter tolv på natten och då sover sambon redan och han har så svårt för att somna om om man väcker han så det känns inge kul, men det kan ju kanske vara värt att väcka han nångång under veckan bara för sakens skull =) tror och hoppas han inte tackar nej till lite mys även fast han är trött =) Vi vill ju det här sååå himla mycke så vi får väl offra nån natts sömn...

Svar på tråden I hopp om en liten 2012