Inlägg från: mama90j |Visa alla inlägg
  • mama90j

I hopp om en liten 2012

Hej! Hoppar också in här. 
    Jag och maken är nu på vårt sjunde försök att skaffa syskon till vår dotter som är 20 månader.
    Har BIM den sista januari och äl-dagarna är snart förbi.
    Så nu hoppas vi på plus

• mama90j

Denna gång under dom fertila dagarna har vi kört två dagar i rad->paus en dag->två dagar i rad osv.
    Efter dom dagarna kör vi när vi har lust vilket kan bli varje dag eller varannan dag oftast

• mama90j

Idag vaknade jag med illamående så det kändes ju mindre kul. 
    Men hoppas på att det betyder nåt bra i slutändan
    Är på BIM-8.  

• mama90j

Jag är hungrig hela tiden och dom senaste morgnarna har jag vaknat med kraftigt illamående. Idag började även ena bröstet ömma.
    BIM-6 idag.

• mama90j

Testade neg på BIM-4 och -3. Idag är det BIM-2 men testar imorgon tror jag.

• mama90j

BIM imorgon och då ska här testas.
    Känner inte av att mensen är på g än så hoppas på pluss snart!

• mama90j
    Höst 76 skrev 2012-01-29 17:04:51 följande:
    Hur tidigt kan man må illa? Kan man göra det fastän man inte har plussat än?
    Ja det kan man, jag har inte plussat än och har mått illa sen typ en vecka tillbaka av och till. BIM idag. 
  • mama90j
    pheia skrev 2012-01-29 18:36:20 följande:
    Igår, ca 6 dagar kvar till BIM så ökade mina flytningar ännu mer... De är rikliga, tunnflytande och vitaktiga. Igår var de lite mer beiga eller rosaktiga under en stund. Idag har de ökat ännu mer och jag har blivit mer illamående... Hoppas såklart på ett plus snart men är så rädd att jag ska överanalysera allt... Men vet att jag varken brukar känna molvärk 1,5 vecka innan BIM eller ha sådana här flytningar. Försöker inte tänka på allt så mkt. Men när det inte är som vanligt blir man ju lite knäpp, haha... 
    Det låter positivt det där
  • mama90j

Pheia: tack! BIM är idag men testade neg imorse så nu väntar jag två dagar innan det blir nytt test om mensen inte hinner först.

• mama90j

BIM+1 idag, inga känningar att mensen skulle vara på g. 
    Mina tecken är kvar och denna dag är illamåendet väldigt kraftigt så får inte i mig fast mat alls för då känns det som att det ska komma upp lika fort igen.
    Så får dricka mig mätt istället verkar det som.

• mama90j
    pheia skrev 2012-01-30 19:28:33 följande:
    Jag kunde inte hålla mig, testade efter middagen. Fick ett väldigt tydligt plus!! Vågar jag att vara lycklig? Nu är jag istället livrädd för missfall... Är ju bara i vecka 3+3...
    Stort grattis!
Svar på tråden I hopp om en liten 2012