• Jiie
    Krokiz skrev 2012-01-10 12:27:36 följande:
    Hej!

Vi försöker få vår första. Vi diskuterade och kom fram till att ni var vi sugna på en lite skrutt och jag ut min hormonspiral 2 dec 2011, då hade den suttit där i 5år.
    Väntar bara på att mensen ska bli regelbunden Skrattande

Kram och lycka till!
    Jag tog ut min hormonspiral 20/12, men då hade jag regelbunden mens redan...så vi får väl se hur kroppen svarar på detta nu...nervöst!!
  • Jiie
    Krokiz skrev 2012-01-10 12:39:04 följande:
    Har du inte fått någon blödning ännu efter att du tog ut den?

Då följs vi kanske åt :)

Lycka till!
    Jodå! Jag försökte vara lite taktisk när jag tog ut den och tog ut den 2 dgr innan mens, så mensen kom när den skulle.
    Den var intensiv, fy f*n va jag blödde...mensen from hell!! Blödde igenom allt, gick på toa en timme efter jag satt i tampongen o då lyckades jag kissa ut den!! Första gången ever!! Hade jordens mensvärk... fast tyckte det var lite "gött" samtidigt!
    Så i mitten av nästa vecka ska det vara "dags"...eller ja, helst inte dags ;)

Ja klart vi kan följas åt, det hade varit roligt!!
  • Jiie
    Gostess skrev 2012-01-10 15:09:49 följande:
    Va kul att så många hittat hit :) jag har bim den 17/1 så jag hoppas det tagit sig den här gången. För då blir det ju en toppen start på året. När har ni andra bim?
    Samma dag som dig!
  • Jiie

Ja, jag har haft fått mens var fjärde torsdag sen 1/9... Kanske kroppens sätt att säga "hallåååå befrukta då!!"

• Jiie

GOSTESS: ja o nej. Tog ut spiralen 20/12, 2 dgr innan beräknad mens. Hade då haft regelbunden mens - var fjärde torsdag sen 1/9.
    Fick mens 22/12 som beräknat men nu får vi se hur kroppen svarat på detta...

• Jiie

Nä känner inget om jag inte känner efter o inbillar mig
    Jag har en son på 4 år:) du då?

• Jiie
    Gostess skrev 2012-01-11 06:31:12 följande:
    Jie en son på 4 1/2 i slutet av feb.
    Kul!
    Då är vi verkligen i fas ;)
    Trots är på tapeten nu...även internatskola hahahaha
  • Jiie

Mmmmm ungefär så va... Vissa dagar vill man bara säga upp sig haha
    Han är född 27/12...