Inlägg från: Erics mamma |Visa alla inlägg
  • Erics mamma

I hopp om en liten 2012

Hej!

Låter somen tråd som skulle passa mig. Har en son på 4 år och har nu försökt i 1,5 år att bli gravid igen men ej lyckas. Man slits mellan hopp och förtvivlan. Nu väntar jag på äl 25/1 så får vi se kring 8:e feb hur det går. Skulle vara underbart att få ett ? den veckan då det är sonens födelsedag!

• Erics mamma

Har äl idag om jag följer normala cykeln på 14 dgar efter första dagen med mens. Det jag nu funderar över är att jag i söndags hade mycket trådiga elastiska flytningar vilket enl barnmorskan indikerar nära äl. Då maken varit sjuk sedan i helgen har han inte orkat ha sex sedan i lördags, men idag skall vi hinna med. Nattning av sonen pågår lite tidigare än normal ;)

• Erics mamma

Usch vilken otur du verkar ha Renrot. hoppas du hinner tillfriskna. Har ju 42-50 timmar eller så på dig att tillfriskan beroende pånär dina symtom tar slut.

Själv går jag här och väntar på tant röd. Har bim imorgon men tror ju  inte på ett plus då mannen var sjuk kring äl och jag inte tror vi hann med så att säga.

Det var ingen från tråden som blev en av de 30 utvalda i Clearbluegruppen?

• Erics mamma

Grattis Nunnion! Våra kroppar är för underliga, när man minst anar det så blir det ett +.

Själv fick jag ju mensen som jag trodde och dessutom på sonens 4-årsdag! Jaja bara att fortsätta försöka. Närmar sig snart 2 år....suck.

• Erics mamma

Här kör vi på med sex var annan dag, beräknad äl är på torsdag. Sedan i söndags har jag haft mer än vanligt "sega" flytningar så jag antar att slemproppen håller på att luckras upp lite för att förenkla för spermierna att ta sig igenom. Är bara att hoppas på det bästa. 

• Erics mamma

Sex varannan dag är mest kring äl. annars blir det väl ca 2ggr/v. Hur lägger ni själva upp det?

• Erics mamma

Här fortsätter tant röd att komma varje månad.....blir trött på detta. Månadssifter april/maj har vi i 2 år förskt får ett syskon och barn till. Börjar tro att det bara blir ett bar här vilket kännd lite tråkigt. Nu är Eric dessutom mycket för att ha kompisar och villleka med andra barn. Hade varit roligt om han haft ett syskon att leka med.

Svar på tråden I hopp om en liten 2012