I hopp om en liten 2012
Hoppar oxå in...
Tog cellprov Jan 2011 för o se att allt va ok
Slutade m ppiller 28/2-11
Första mens 28/3-11
ÄL 14/4-11
Pluss 26/4-11 tom BM på MVC blev förvånad över hur snabbt det hela gick?!
Falskt missfall v6 en del personer misstänkte det va tvillingar o en försvann men jag tror inte det för det finns inte sånt på nån sida i min släkt.
Allt gick himmla bra tom v32 (på dagen!!) då slocknade vårat lilla "päron"(min cravings därav namnet) pga en elak o dum moderkaka som börjat lossna o pajade massa annat där inne. Plus en släng av havandeskapsförgiftning ovanpå det.
15/11-11 föddes vår lilla dotter, hon var perfekt :)
Just nu kämpar jag med min sköldkörtel för den klarar inte av å tillverka tillräkligt med hormorner för kroppens olika system så ätit meds för detta. Ska ta nya blodprov och lite annat nu 2/2-12 så vi kan se om den funkar normalt igen. *håller tummarna HÅRT*
Vi vill + så fort vi kan men vill ju vara frisk först. Till råge på allt visar det sig att min kusins flickvän är gravid sen Nov 2011 (av alla månader) och vi är jätteglada för dem men man blir ju lite avis liksom...ovanpå detta verkar det som de tom ska få 2st då hennes familj har anlag för detta?!?! :P
Jag har testat ÄL tester nu av o på sen slutet av Dec o hela Jan men alla säger NEG hela tiden men jag har fått 2st mens sedan förlossningen så vet inte vad som händer här riktigt?? Kan man ha mens utan äggloss??
Ska testa 1/2 och 2/2 igen o se vad det står då för det skulle visat POSS redan i förrgår :( ialf enligt äggloss uträkn. här på FL.
Hoppas vi alla plusar förr el senare 2012! :D :D :D