Inlägg från: elsaodexter |Visa alla inlägg
  • elsaodexter

I hopp om en liten 2012

Här blev det inget denna månad.. Bara försöka igen =/

• elsaodexter
    Fiafisen skrev 2012-01-25 14:25:55 följande:
    Synd! Hoppas på nästa försök!
    Ja, verkligen! Men ibland känns det som alla andra har turen på sin sida, vilket är såklart kul för dem!, tycker alla omkring mig blir gravida, men här händer inget! :/
  • elsaodexter
    Fiafisen skrev 2012-01-25 17:11:28 följande:
    Ja, så känns det ju när man försöker själv. Jag visste om 2 vänner som va gravida när vi fick MF. Sen har två till berättat och jag menar hur många kan det va i samma vänkrets på samma gång?!? Man är såklart jätteglad för deras skull samtidigt som det svider lite när vi inte fick fortsätta.. Vi får hoppas att Februari är vår månad! Har ni försökt länge?
    men vilken slump att så många i samma vänkrets blir det samtidigt! Tråkigt med ditt MF.  Jag håller med dig, februari hoppas jag starkt på! Vi har försökt sen i september ungefär.. själv? Hoppas mensen snart försvinner så man kan börja igen! :)
  • elsaodexter

Hej! Trodde verkligen det skulle bli ett plus denna månad, haft konstig molande känsla i nedre del av magen och fick en liten lätt röd/brun blödning/flytning i fredags, bim hade jag i måndags 20/2 och min mens är alltid punktlig och har aldrig blödningar innan mens, så tyckte det hela var konstigt :/ nu har jag som min mena brukar var, hemsk!! :/

• elsaodexter

Jag använder billiga-testers äl-test! Funkar jätte bra :) man ser alltid ett tunt svagt sträck men när det stegras så syns det tydligt! När man har äl så blir det riktigt starkt! :)

Svar på tråden I hopp om en liten 2012