• Jiie

I hopp om en liten 2012

Skitsvårt!!
    Vi får se om han kommer på måndag...

• Jiie

Sonen är sjuk och barnvakten med syrran kunde inte komma upp fr Skåne ikväll för hon hade precis lagt in en tvätt :/
    Så ska ringa förlossningen nu och avboka känns ju sådär kul... Suck :(

• Jiie

Legat med gel i 6 timmar med grymma värkar hela tiden och det har hänt väldigt lite... Så vid 18 ska de lägga ny starkare gel och sätta ctg och så ska jag ligga en timme sen blir det bada tills jag fan är ett russin!!!
    Men största säkerhet blir det en 121212-bebis iaf

• Jiie

Pinvärkar fr helvetet 11-02:15 sen slocknade jag och vaknade 6:43.... Ligger med ctg nu, sjuuuukt kissnödig och huuuuungrig!!

• Jiie

Önskar jag kunde trolla så du oxå fick en bebis

Felix va 51,5 cm och 3530 gram :))
    Han gick ner till 3325 i måndags när vi var på PKU-testet. Igår va vi på första Bvc-besöket och då hade han tagit igen sig till 3450 och växt 1 cm :))

• Jiie

Jag håller tummarna så himla mycket!! Din tur nu!

Jodå det går väl bra, han har haft lite kvällskolik men mycket bättre nu!
    Mensen kom tillbaka idag med och jag är på ett mycket mycket strålande humör...INTE!!

• Jiie

Jaaaaaaaaaa!!! Graaaaaaattiiiiis!!!
    Åh va glad jag blir för din skull!!!

• Jiie

Åh va härligt!! Det kommer gå finfint denna gången!!

Här är allt bra, Felix växer så det knakar! Nästa vecka blir han 3 månader! Vart tog tiden vägen?
    Han är en ganska glad fis minsann :))
    Vi var på BVC häromveckan och då var han 62 cm (växt 10 cm sen födseln) och vägde biffiga 6740 gram...vägde
    3530 gram när han föddes *host* mammas lelle beff 

• Jiie

Åh va härligt att höra!! Va verkligen din tur nu :D

Här är det bra, Felix växer verkligen så det knakar! 5 månader o 9 dagar va han 69 cm lång vägde biffiga 9670 gram hahaha fast han är inte Michelin bara en stor kille! Muskulös säger jag

• Jiie

Åh va härligt!! Saknar magen...bara degklump nu haha

Det är bra med oss,Felix växer som tusan... 6 månaderskontrollen visade exakt 10000 gram!! Verkligen en biff! 70,5 cm lång! Han sitter rätt bra nu och de går framåt hela tiden... 2 tänder o fler på väg!

Svar på tråden I hopp om en liten 2012