I hopp om en liten 2012
Skitsvårt!!
Vi får se om han kommer på måndag...
Skitsvårt!!
Vi får se om han kommer på måndag...
Sonen är sjuk och barnvakten med
syrran kunde inte komma upp fr Skåne ikväll för hon hade precis lagt in en tvätt :/
Så ska ringa förlossningen nu och avboka
känns ju sådär kul... Suck :(
Legat med gel i 6 timmar med grymma värkar hela tiden och det har hänt väldigt lite... Så vid 18 ska de lägga ny starkare gel och sätta ctg och så ska jag ligga en timme sen blir det bada tills jag fan är ett russin!!!
Men största säkerhet blir det en 121212-bebis iaf
Pinvärkar fr helvetet 11-02:15 sen slocknade jag och vaknade 6:43.... Ligger med ctg nu, sjuuuukt kissnödig och huuuuungrig!!
16:43 kom lillebror ut!
Helt perfekt och allt gick bra!!
Önskar jag kunde trolla så du oxå fick en bebis
Felix va 51,5 cm och 3530 gram :))
Han gick ner till 3325 i måndags när vi var på PKU-testet. Igår va vi på första Bvc-besöket och då hade han tagit igen sig till 3450 och växt 1 cm :))
God jul!
Jag håller tummarna så himla mycket!! Din tur nu!
Jodå det går väl bra, han har haft lite kvällskolik men mycket bättre nu!
Mensen kom tillbaka idag med och jag är på ett mycket mycket strålande humör...INTE!!
Jaaaaaaaaaa!!! Graaaaaaattiiiiis!!!
Åh va glad jag blir för din skull!!!
Åh va härligt!! Det kommer gå finfint denna gången!!
Här är allt bra, Felix växer så det knakar! Nästa vecka blir han 3 månader! Vart tog tiden vägen?
Han är en ganska glad fis minsann :))
Vi var på BVC häromveckan och då var han 62 cm (växt 10 cm sen födseln) och vägde biffiga 6740 gram...vägde
3530 gram när han föddes *host* mammas lelle beff ![]()
Hur går det Tess??
Åh va härligt att höra!! Va verkligen din tur nu :D
Här är det bra, Felix växer verkligen så det knakar! 5 månader o 9 dagar va han 69 cm lång vägde biffiga 9670 gram hahaha fast han är inte Michelin bara en stor kille! Muskulös säger jag
Hur mås det Tess?
Åh va härligt!! Saknar magen...bara degklump nu haha
Det är bra med oss,Felix växer som tusan... 6 månaderskontrollen visade exakt 10000 gram!! Verkligen en biff! 70,5 cm lång! Han sitter rätt bra nu och de går framåt hela tiden... 2 tänder o fler på väg!