Inlägg från: Gostess |Visa alla inlägg
  • Gostess

I hopp om en liten 2012

Vet inte om jag ska testa imorrn bitti på bim dagen eller om jag ska avvakta någon dag till.

• Gostess

Jie är bra sugen men det känns som mensen han komma inatt eller imorrn. Fast ändå inte!!!

• Gostess

Tror det är bäst att köra när man tycker å har lust!!! Men om man vet när äl är så är det ju inte helt fel.

• Gostess

God morgon tjejer. Bim igår tisdag 17/1 men tanten dök inte upp inte ens tecken på det förutom ömma bröst fortfarande å lite molvärk. Nu på morgon tog jag ett gravtest, men det visade klart å tydligt NEG!! :( blir så lessen varför ska tant helvetet jävlas så för bättre hon kommer i tid om hon nu måste komma. Så nu är det bara att avvakta å se när hon dyker upp!?

• Gostess

Mensen är här nu Skrikandes den kom nu i em!!!
    Men heller det så den kan försvinna igen om den nu ska komma!
    Funderar på att ringa kvinnokliniken och höra me dom om man kan få nån hjälp eller tips hur vi lyckas nu!
    Tycker verkligenatt vi gör allt rätt hela tiden!!!!
    Men jag ger inte upp, påt nästa gång igen!!!     

• Gostess
    Limazzin skrev 2012-01-18 10:27:53 följande:
    Till alla med oregelbunden mens:

Hormonella problem hos kvinnor
    Rosenrot gavs till 40 kvinnor med utebliven menstruation (amenorré) och oförmåga att bli gravida. Efter 14 dagars intag återfick 25 av de 40 kvinnorna normal menstruation. Efter ytterligare några månaders intag blev 11 av de 40 kvinnorna gravida.

(taget från www.naturmedel.org/sidor/rosenadd.html)

Tack för tipset. kanske skulle prova det!
  • Gostess

Lyckligkvinna nej den tråden har jag missat. Ska kolla in den. heter den bara bisolvon?

• Gostess

Jie har din mens kommit än? Håller tummarna för att du får plussa!! :)

• Gostess

Jie det lät inge vidare me magen :( hoppas det går över, å att mensen håller sig borta.

• Gostess

Jie hur går det me magen? Åh har tanten kommit eller har du plussat??

• Gostess

Jie nej va trist :( hoppas du får svar snart nu om vilket det blir.

• Gostess

Jie Trodde jag med till jag testade :( men jag hoppas du har bättre känsla än mig å är gravid. När ska du testa igen??

Svar på tråden I hopp om en liten 2012