Inlägg från: Hoppas 2012 |Visa alla inlägg
  • Hoppas 2012

I hopp om en liten 2012

@kattswanch
    Jag har räknat från första mensdagen med rött, ej brunt. O det har stämt ganska bra :)

• Hoppas 2012
    Fiafisen skrev 2012-01-25 10:48:47 följande:
    Hej! Hoppar in här jag med om det är ok?? Var gravid i höstas men fick MA i v 12 på Lucia. Nu är kroppen igång och jag hoppas det tar sig igen! 4 av mina vänner är gravida (vi alla skulle ha inom 2 mån till sommaren) så oj va kul det skulle va att hinna med en 2012bebis så blir det iaf samma år som dom..
    Har just haft ÄL så väntar på BIM 3/2..
    Välkommen!
    beklagar ditt missfall men hoppas du mår bra och att ni orkar på det igen Glad
  • Hoppas 2012

Undrar vad de gick på, sånt blir alltid lite konstigt tycker jag när manska motivera att bli vald, alla är ju värda det...

• Hoppas 2012
    JonisHjärta skrev 2012-02-08 14:01:37 följande:
    i morgon är det domedagen, förhoppningsvis kommer inte mensen i morgon vill så gärna ha ett plus nu!!!! =)
    Hu gick det?
  • Hoppas 2012
    TessTessan skrev 2012-02-12 18:16:18 följande:
    Här kom tanten på besök nu ikväll Skrikandes att hon inte kan hålla sig borta nån gång!!!! Men den här månaden har jag frörsökt att kopla bort allt me måste bli gravid nu, undra om jag är gravid, nu har jag äl nu måste vi mysa osv... tycker det gick ganska bra, va helt koll lugn hela månaden, måste nog fortsätta tänka så här, så kanske man blir gravid tlll slut! Hoppas det går bra för er andra tjejer!
    Usch! Hatar när hon kommer. Bra att du kunnat koppla av, jag tycker det är ganska svårt men låtit monitorn sköta det åt mig denna månaden.

Är själv på ÄL+9, bim-6 idag och det har dragit och spänt i magen ett bra tag nu, men har även ömhet i underlivet som alltid vid mens så väldigt nervös. Lite sugen på att testa idag fast det inte är rimligt att det syns
  • Hoppas 2012

Hej tjejer,
    Neg på bim-3 idag så trist. Känner av mensvärk så vi får se. Trött på - varje månad :(

Svar på tråden I hopp om en liten 2012