Inlägg från: TessTessan |Visa alla inlägg
  • TessTessan

I hopp om en liten 2012

Jie är du kvar i tråden? Hur går det för dig? Har du plussat eller har tant kommit än???

• TessTessan

Jie va skönt att du fick tanten nu eftersom du inte plussat, nu är det ju bara att köra på sen när hon lämnat dig ;) hur lång tid tog det innan tanten kom?

• TessTessan

Här kom tanten på besök nu ikväll Skrikandes att hon inte kan hålla sig borta nån gång!!!! Men den här månaden har jag frörsökt att kopla bort allt me måste bli gravid nu, undra om jag är gravid, nu har jag äl nu måste vi mysa osv... tycker det gick ganska bra, va helt koll lugn hela månaden, måste nog fortsätta tänka så här, så kanske man blir gravid tlll slut! Hoppas det går bra för er andra tjejer!

• TessTessan

Nunnion stort grattis till plusset :) snacka om alla hjärtans dag present å bra jobbat första försöket!

• TessTessan

Hoppas2012 vet hur du känner dig. Har ni försökt länge? Vi är inne på 1 år nu, börjar kännas hopplöst.

• TessTessan

Sen har vi försökt 1 år men vi vart ju gravida i mars föra året men det slutade i mf i maj. så jag vet inte om vi kan få hjälp!? Kanske borde ringa ä kolla upp det. Nån som vet om det kostar?

• TessTessan

Nyköping. Jag brukar gå på Kvinnohälsan här för jag tycker dom är bäst. Får ringa på måndag, för dom har bara telefon tid på morgonen!

• TessTessan

Kanske är min oregelbundna mens som gör att jag inte blir gravid? Körde me äl test förut men det blir ju så dyrt å vart inte klokare för det. Kanske oxå behöver äta nåt. Hoppas det tar sig för dig

Svar på tråden I hopp om en liten 2012