• Jiie

I hopp om en liten 2012

Tack alla!!
    Skitoverkligt...fattar ingenting!

• Jiie

Fick någon dag efter BIM men tror äl va lite senare än vanligt...

• Jiie
    TessTessan skrev 2012-04-19 18:50:23 följande:
    Har ringt Kvinnohälsan idag å berättade om våran situtation, hon frågade massa som om vi har sex 2-3 gånger i veckan, ålder, om jag provat äl-test osv å allt jag svarade va bra, så hon tyckte vi skulle få hjälp nu :) lyckan är total nu, kan man släppa tankarna på allt kanske, nu när man vet att man kommer få hjälp! Ska ringa dom igen på min 1:à mensdag, så skulle jag få komma då å göra första testet! Känns jätte skönt att få hjälp, fast jag önskar att det ska gå utan hjälp!
    Gud va skönt!! Visst känns det som en sten släpper från axlarna?
    KLart man vill att det ska gå utan hjälp men ibland så behöver man lite hjälp på traven, inget fel med det!!
    Önskar dig massa lycka till!!
  • Jiie

Jag mår jättebra! Nästan för bra haha.. Är tacksam så länge jag inte ligger och kalvar!!
    Men svullen så in i... Fick köpa mammabyxor idag!! 6+3 idag... Hur ska detta sluta?????

• Jiie

Var på vul idag och såg och hörde hjärtat slå!! Helt underbart!!!
    Kämpa alla!!

• Jiie

Blev tillbakaflyttad en vecka :(
    Så 7+4 idag istället... Bf 16 dec

• Jiie

Jag har mått superbra!
    Först nu det kommer lite vågor av illamående då och då men då är det oftast bara att ta nåt att tugga på så är det över!
    Hade likadant med sonen... Helt ok

• Jiie

Går bra här... Vecka 13 nu!

Åh hoppas verkligen det tar sig för er snaaaart!! Håller tummen stenhårt... Blåser lite gravidstoft åt ditt håll ;)

Svar på tråden I hopp om en liten 2012