Någon här som ej har haft normal ägglossning som är gravid????
Någon?
Vilket försök?
Någon?
Vilket försök?
Hey vilken FIN-fin bild du har *skrattar*, förretsen jag har aldrig varit gravid, vet ej. Däremot är jag BIM +2 nu och hoppas hoppas hoppas, håll tummarna för mig! *kram*
Hej.
Jag har väldigt oregelbunden ägglossning och därför oregelbunden mens. Ibland har jag två gånger om året, ibland tio gånger om året.
IVF/ICSI har fungerat kanon för mig. Jag fick en dotter på andra färska försöket och väntar nu ett syskon till våren på andra FET:et därefter. Första FET:et blev jag gravid, men fick tyvärr missfall.
Lycka till!
jag kände inte av min ägg.l alls i dec....har alltid gjort.....men vi körde på som vanligt....och vi väntar svar på sperm test som inte kommit än....skulle ha min mens fre 13.e och gjorde test i går och det visade PLUS::::E så Glad
Har troligtvis aldrig haft ägglossning (därermot jobbiga o smärtsamma menstrutationer) men är nu gravid i v 13+2 efter vårt första icsi! Tjohoo!
Jag har oregelbunden ägglossning, min läkare tror att jag har det ca 4 ggr om året. Har även extremt tunna slemhinnor...
Vi gick behandling och inget hände. Nu är jag gravid, UTAN hjälp! Så skönt, men visst är man ororlig ändå!
Här är en!!
Efter 6 försök med pergotime, helt utan ägglossning, sökte jag mig privat och gjorde samma typ av behandling som inför provrörsbefruktning, fast körde på efter ägglossning hemma i sängkammaren istället.
Svarade kanonbra på behandlingen och väntar tvillingar nu!
Tack för alla positiva svar!!
jag är också en som troligtvis inte haft ÄL på naturlig väg...
Det ger hopp!
Det kommer att gå!!
Tänkte skänka lite hopp: Väldigt oregelbunden menscykel på upp till 50-60 dagar men blev gravid på andra försöket på naturlig väg. Min underbara son är nu tio månader! Lycka till!!!
Tack för alla svar..
Nu känns det bättre när jag vet att det fortfarande inte är kört.
Jag har fortfarande inte fått ägglossning men nu äter jag progynon för att förhoppningsvis få igång en ägglossning så att vi kan gör ett FET.
Man kan ju aldrig få nog med svar så fortsätt bara!