• Anonym (ont.)

Hur ska jag bäst behandla mina hemorrojder?

Jag ska dra iväg till apoteket i morrn. Har fått hemorrojder.... Jag har kollar på fass efter vilket läkemedel jag ska använda.
    Är det någon som kan tipsa om vilket som är bäst? Och vad ÄR hemorrojder egentligen? Det ser ju ut som blåsor nästan, men det är det väl inte? Kan salva ta bort dem, eller lindrar de bara?
    Har försökt peta in dem, men de ploppar bara ut igen ju...

• Svar på tråden Hur ska jag bäst behandla mina hemorrojder?
  • Skusan

Finns diverse salvor och stolpiller att köpa på Apoteket, Alcosanal och Xyloproct är 2 jag vet om. Fråga personalen där om råd/hjälp om hur du ska göra.

• Anonym (ont.)

fast det är just det.... jag vill inte fråga personalen... Det är alltid så mycket folk på vårt apotek och jag känner ett par som jobbar där. Vill bara ta läkemedlet, betala och gå ut....
    Vet att det kanske verkar fånigt och att de hört talas om et mesta, men detta tycker jag är lite retligt....

• Bubben04

alcosanal stolpiller har jag för mig att jag hade och det funkade helt ok, har ju inget att jämföra med i sig men som sagt det funkade till slut iaf.

• Skusan

Prova då att köpa Alcosanal salvan till att börja med om du "bara" har yttre hemorrojder.

Provar att länka till apotekets sida...

www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp&ProductSKU=55530&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo

• Anonym (ont.)

TACK!!!!

Svar på tråden Hur ska jag bäst behandla mina hemorrojder?