Gillar han mig?
Jag vet att detta är jättesvårt för er att svara på, men jag hoppas att några av er iallafall har lite kunskap/erfarenhet när det kommer till huruvida en kille gillar en eller ej.
Grejen är den att för ett tag sen var jag på G med en kille som "dumpade" (läs: slutade höra av sig) efter att han fått komma innanför mina byxor, och sedan dess har jag lite svårt att lita på killar och mitt självförtroende har sjunkit enormt.
Nu har jag börjat träffa en kille, och vi sms:ar varje dag och skriver hjärtan osv. till varandra och det är ofta han som hör av sig först. Vi har setts ett par gånger och senast satt vi i hans soffa och kollade på film och hade det mysigt. Men ibland känns det som att han tycker att jag är jobbig när jag sms:ar. Jag vet egentligen inte varför jag tycker det, kanske för att hans svar är korta emellanåt och jag får för mig saker...
Tror ni att denne killen är intresserad av mig? Ska tillägga att det var han som ville ses och att det oftast är han som hör av sig först. Hur ska det tolkas? Hjälp! Jag har blivit totalt blind och famlar i mörkret i sådana här lägen nu för tiden...