Gillar han mig?
jag må vara kvinna och ohyggligt romantisk - MEN - om jag får sms när jag helt enkelt inte har tankarna på plats så blir mina svar därefter. Tex om jag får sms när jag jobbar eller är strängt upptagen med något annat. Då kan jag bli lite putt om det kommer sms om ditten och datten. Då svarar jag oftast kortfattat eller inte alls. Även om det är min man som skickar sms.
hur förälskad och intresserad man än må vara så har man varken ork, lust eller tid att vara så superromantisk hela tiden - och allra helst när det gäller sms.
Han kanske bara klickar ett "ok" som svar till dig just för att han kanske sitter på toaletten, han kanske pratar i telefon , diskuterar något viktigt med nån , jobbar, eller bara helt enkelt inte är på humör för att prata just precis då.
Killar är inte så komplicerade som vi tjejer vill få det till - snarare är det VI tjejer som ska analysera sönder allting.
OCH man kan faktiskt inte vara så puttisnuttig hela tiden. Om du skickar två hjärtan så kanske jag svarar med tre hjärtan och så skickar du fyra hjärtan och ett pus --- jaha - sen då? Då var liksom allt sagt.