• Anonym (Mm)

Ont i kuken efter sex?

Min pojkvän brukar ibland uppleva att han är öm i kuken efter vi haft sex, jag vet inte riktigt huur ont det gör, men antar ganska så ont, förhan är inte typen som klagar i onödan..

Är det fler som upplevt det? Är det vanligt?
    Är det lika normalt som att jag kan bli lite öm ibland, jag vet ju att många tjejer kan vara lite ömma efteråt, när det kanske varit lite extra hårt sex eller det hållt på länge.. Så tänker att det borde vara samma för killar ?
    Eller borde jag bli lite orolig över honom?

• Svar på tråden Ont i kuken efter sex?
  • whitetrach86

klart att han kan bli öm av för hårt och för mycket sex, ev ett du är för torr... vila ett tag (ca 1 vecka) och testa igen. Om ni inte redan gjort det.. isf tycker jag nog att han borde kolla upp sig.
    Fast var har han ont? hela penisen, ollonet? 

• Anonym

Min sambo kan oxå bli öm om vi kört hårt eller väldigt länge (eller väldigt ofta).

• Anonym (Mm)

Ok, härligt att höra, nej, oftast håller det bara i sig en dag, men ibland två, så då blire ju inget sexande andra dagen...=trist,  ;P

• Anonym (meep)

Det är inte så att han har trång förhud eller att strängen får små bristningar och gör ont?

För det är jättelätt att fixa till med ett litet snitt idag.

En kompis till mig led av trång förhud/slet sönder strängen i omgångar tills han var 40 och vågade diskutera det med mig. Hans föräldrar borde givetvis ha fixat detta när han var barn, men nu är han en mycket lyckligare man som inte har ont längre.

• Anonym (R)

Kan vara läge att gå och kolla upp hos en läkare om han har någon typ av hudsjukdom som orsakar smärtan.

T.ex. har jag själv hudsjukdomen Lichen sclerosus (inte fullt så tydligt eller motbjudande som på bilderna man får om man googlar, men ändå) och fick ofta ont efter samlag innan jag blev omskuren + fick krämer mot sjukdomen.

• Anonym (Mm)

Ok, vi hade sex fredag kväll, och på söndag-dag, sa han att han hade lite ont, och typ uttryckte det som att det ju kan kan bli lite "små sår" av att knulla..

Vi knullade inte så himlans jättelänge på fredagen och så våldsamt var det då inte..

Vi hade dock sex söndagen iaf, för han menade att det är ju sånt man får ta... :P

Så smörjde vi in den med lite olivolja efteråt, för det känns som den kanske blir lite torr och jag brukar ju använda det till mig ibland om jag känner mig lite öm efter hårt sex, :P ...

Han har inte problem med för trång förhud eller liknande och inga andra problem...

(man såg ju inga små sår så det var kanske bara hans uttryck för att den var lite "svedd")

Såååå, låter det här normalt?? Nu när jag har en mer detaljerad beskrivning??

• Josun

Kan få ont av sex. Oftast är det inte så störande att man måste avstå en eller flera dagar men beror kanske på hur känslig man är.

Ibland är det t.om. så att det är skönare då man har lite ont. Lättare att komma  kanske... Jag vet inte.

Men får han väldigt ont av ganska normalt sex kanske han ska kolla upp det.

Svar på tråden Ont i kuken efter sex?