• faceprimer

fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Nu är det dags att starta en fortsättningstråd för bebisarna från: "Vi som väntar marsbebis 2012 "
    trots att det "bara" är januari just nu, så har bebisar velat titta ut lite tidigare.
    Vi håller tummar och tår allt allting kommer gå fortsatt bra för er!

Allt eftersom tiden går kommer denna tråd fyllas på med våra "marsbebisar" och här kan vi prata om våra små, om tiden efter föslossning, lägga ut bilder, diskutera, stötta... Ja, i princip samma funktion som förra tråden alltså

och vi säger VÄLKOMMNA TILL VÄRLDEN alla bebisar!
    Ni är efterlängtade!  

I väntan på vår älskade son - mars 2012 ♥
  • Svar på tråden fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)
  • mermaid

Har ansökt om att gå med i FB-gruppen. Matilda Pettersson.
    Har varit aktiv i en av marsbebistrådarna, men inte så mycket i fortsättningstråden.
    Fick vår andra dotter 26/3

• viplanerar09

Jo jag har fb men vill ha den privat. :)

• viplanerar09
    Johannanl skrev 2012-04-24 10:37:32 följande:
    Men gruppen är privat :) Eller menar du privat mellan oss i tråden? :)

precis, privat mellan er i tråde :) eller hur funkar det? kan ni se llt jag har på min fb osv?
  • Becka 77

Viplanerar - nej de som är medlemmar i gruppen ser inte din privata fb-sida. Och dina vänner som inte är med i gruppen kan inte se vad du skriver eller gör där.

• Therese83tezz

Några fler som bor i Sthlm som ska ses i morgon?

• Nikis

Jag är inte med i fb gruppen, men denna grupp har stannat av ser jag nu. Men jag sitter knappt vid datorn längre :)

• k girl
    viplanerar09 skrev 2012-04-24 11:01:05 följande:

precis, privat mellan er i tråde :) eller hur funkar det? kan ni se llt jag har på min fb osv?
    Det beror på vilka säkerhetsinställningar du har. Ingen annan än mina vänner kan se mina bilder, min logg osv, så de andra gruppmedlemmarna kan ju bara se det jag publicerar i gruppen. :)
Svar på tråden fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)